توصیه برای هفته قبل از آزمون آیلتس

استاد حمیدی برای هفته قبل از آزمون آیلتس همیشه به چند مورد اشاره کرده و همیشه به تمامی دانشجویان خود گوشزد کرده است که رعایت این نکات می تواند ضامن نمره آزمون آیلتس آنها باشد. 1. هیچ چیز جدیدی یاد نگیرید. 2. به موضوعات پر تکرار در آیلتس دقت کنید. 3. تست های آزمایشی بزنید.

  • حمیدی

1. هیچ چیز جدیدی یاد نگیرید. 
استاد حمیدی معتقد است که یادگیری نکات جدید مانند گرامر و یا لغات جدید در هفته آخر به آزمون آیلتس کمکی نخواهد کرد. چون ممکن است که این مطالب را داوطلب آزمون آیلتس نتواند به درستی استفاده کند. استاد حمیدی می گوید: بهترین کار در این هفته مرور مطالبی است که قبل داوطلب آزمون آیلتس آنها را یادگرفته.

2. به موضوعات پر تکرار در آیلتس دقت کنید.
در این باره استاد حمیدی بارها در کلاسهایشان تاکید کرده اند که موضوعات اصلی در بخشهای رایتینگ و اسپیکینگ آزمون آیلتس تکرار می شوند.  و بارها پیشنهاد کرده اند که لغات و ایده های مرتبط با موضوعات پرتکرار آزمون آیلتس مانند محیط زیست، تحصیلات، زندگی شهری و غیره را یکبار دیگر قبل از آزمون مرور کنید.

3. تست های آزمایشی بزنید.
در مورد بحث تست زنی استاد حمیدی بر این باور است که  اگر داوطلب تا بحال یک تست کامل آزمایشی نزده است، حتما این کار را انجام دهد تا روز آزمون اولین مواجه او با یک تست کامل نباشد. استاد حمیدی می افزاید، داوطلب می بایست در هنگام زدن تست محدودیت زمانی را نیز لحاظ کند و برای اینکار می تواند از کتابهای کمبریج آیلتس در منزل استفاده کند.      

 

 

دیگر مقالات مرتبط:

مقالات لیسینینگ
مقالات اسپیکینگ
مقالات ریدینگ

مقالات رایتینگ
مقالات عمومی آیلتس
نظرات و توصیه های امتحانی
نمونه امتحانات آیلتس سراسرجهان

 

 با استفاده از لینک زیر میفهمی که یک هفته قبل از آزمون باید چه کارهایی انجام بدی.

@mohajerat_ielts

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top