آزمون ماک آیلتس

بر طبق آنچه استاد حمیدی در تعریف آزمون آزمایشی آیلتس می گویند، ماک MOCK در لغت به معنای تقلیدی است و به آزمونی گفته می‌شود که کاملاً شبیه آزمون اصلی باشد.

که به صورت حضوری برگزار می‌شود و توسط یک یا چند نفر آزمون گیرنده ازشخص متقاضی گرفته شده و توسط فردی که مسلط به آیلتس و مهارت‌های آن است، بررسی و نمره دهی می‌شود.

 

  • IELTS MOCK

آزمون ماک آیلتس یا همان آزمون آزمایشی یا شبیه سازی شده ، آزمونی مطابق با شرایط آزمون آیلتس و با سؤالات استاندارد شامل چهار بخش زیر است:

  • Listening
  • Reading
  • Writing
  • Speaking

 

(این عکس صرفا به عنوان نمونه آورده شده است و از شاگردان استاد حمیدی نیستند.)

 

انواع آزمون ماک آیلتس

امتحانات آیلتس ماک برگزار شده توسط استاد حمیدی مثل خود آزمون آیلتس دو نوع عمده دارد:

  • آزمون ماک آیلتس آکادمیک
  • آزمون ماک آیلتس جنرال

بهتر است در هنگام ثبت‌نام، نوع آن را هم به درستی و بسته به نیاز خود، مشخص کنید.

♦مدت آزمون ماک چقدر است؟

این آزمون حداکثر ۳ ساعت زمان می برد که استاد حمیدی معتقد است زمان شروع باید مثل امتحان اصلی آیلتس در ساعت 8 صبح باشد تا بتوانیم ارزیابی دقیقا یکسانی با شرایط امتحانی داشته باشیم.

 

♦آزمون ماک مناسب چه کسانی است؟

از آنجایی که ماک برگزار شده توسط استاد حمیدی، دقیقا مشابه آزمون آیلتس است و از این جهت آزمون سختی بوده و نیازمند تسلط نسبی به نکات پاسخ دهی به تسک‌های آزمون است،

کسانی باید این تست را بدهند که با نکات آزمون آیلتس آشنا باشند و روش‌های مدیریت زمان را هم بدانند مخصوصاً که این آزمون، رایگان نبوده و هزینه‌ای هم بابت برگزاری و تصحیح آن از متقاضیان دریافت می‌شود.

 

♦محل برگزاری آزمون ماک آیلتس کجاست؟

تقریبا همه مؤسسات آموزش آیلتس، آزمون ماک را برگزار می‌کنند اما در کلاسهای استاد حمیدی آزمون ماک برای دانشجویان به‌صورت رایگان و برای سایر متقاضیان آن با هزینه معقول و نه بالا برگزار می‌شود. محل برگزاری آزمون ماک استاد حمیدی در مکان دفاتر ایشان و یا موسسه زبان انگلیسی ایشان می باشد.

♦تاریخ برگزاری آیلتس ماک حضوری و غیر حضوری:

  • آزمون ماک آیلتس چه در حالت حضوری و چه در حالت غیر حضوری هر دو همزمان در ابتدای هر ماه برگزار می شوند.
  • سوالات در قسمت کتبی آزمون در هر دو حالت برگزار شده یکسان می باشند.
  • زمان برگزاری اسپیکینگ ماک آیلتس نیز یک الی دو روز قبل از آزمون کتبی می باشد که از یک هفته قبل از آزمون توسط ایمیل به متقاضیان اعلام می گردد.

 

توجه کنید که...

به دلیل فشار کاری و محدودیت زمانی استاد حمیدی زمان اعلام شده برای برگزاری آزمون به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد. و در صورت شرکت نکردن متقاضیان در امتحان هیچگونه مبلغی به ایشان بازگشت داده نخواهد شد. متقاضی برای دریافت نمرات موظف می باشد در 4 مهارت آزمونی شرکت کند و در صورت عدم شرکت در هر کدام از مهارتها نمره ایی به شرکت کننده تعلق نمی گیرد.

درصورتیکه برای آزمون ماک آیلتس آمادگی دارید، با کلیک اینجا با ما تماس بگیرید.

 

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top