کلاس آیلتس

مطمعنا همه ما شاهد این مسئله بوده ایم که در مسیر دستیابی به مدرک آیلتس و یادگیری مهارتهای آن با هرکدام از مدرسین زبان انگلیسی در مورد ازمون آیلتس و نحوه امادگی صحبت کرده ایم فرد خود را مدرس ایلتس معرفی نموده و ادعا میکند که توانایی تدریس آیلتس را دارا می باشد.

ولی همانگونه که همه ما واقف هستیم واقعیت این نیست و تعداد مدرسین خوب و متخصص در آیلتس حتی در شهرهای بزرگ ایران نیز بسیار محدود بوده تا جایی که در شهر های کوچک دانشجویان برای برگزاری کلاسهای آیلتس خود نزد، یک استاد خوب و معروف مجبور به مهاجرت به شهرهای بزرگتر اطراف می شوند.

و این بدین دلیل است که همه ما میدانیم که آموزش آیلتس کاری تکنیکال و تخصصی میباشد و صرف دانستن و حتی تسلط کامل بر زبان انگلیسی نیز دلیلی بر توانایی فرد در امر آموزش مهارتهای ایلتس نمی باشد.

  • ielts-classes-on-line

از آنجا که بسیاری از زبان آموزان متقاضی برای شرکت در کلاسهای آیلتس استاد حمیدی از شهرهای اطراف یا دورتر می باشند و به گفته خود ایشان در شهر خود قادر به یافتن استادی مجرب برای برگزاری آیلتس نبودند.

استاد حمیدی برای سهولت هر چه بیشتر مشکلات رفت و آمدی این افراد تصمیم به برگزاری کلاسهای آیلتس بشکل مجازی و آنلاین گرفت تا عزیزانی که تمایل به حضور در کلاسهای آیلتس استاد حمیدی دارند علاوه بر کلاسهای حضوری آیلتس استاد حمیدی قادر به برگزاری کلاسهای آیلتس خود از راه دور نیز باشند.

 بخاطر داشته باشید که افراد سود جوی بسیاری تا کنون وجود داشته اند که با استفاده و سود جویی از اسم استاد حمیدی خود را همکار و نماینده استاد حمیدی معرفی کرده اند و از این طریق سعی بر سوء استفاده از شهرت استاد حمیدی داشته اند. به همین منظور ما برای جلوگیری از سوء استفاده این افراد از شما خواهشمندیم که تنها روش ارتباطی شما با استاد حمیدی از طریق شماره تماس های موجود در صفحه تماس با ما در همین وبسایت باشد.

باید خاطر نشان کرد که از نظر کیفیت برگزاری کلاسها هیچگونه تفاوتی بین کلاسهای حضوری و آنلاین استاد حمیدی و جود ندارد. و تمامی موضوعات و کتابهای تدریس شده در کلاسهای حضوری استاد حمیدی در کلاسهای مجازی ایشان نیز تدریس می شوند.

 

 ویژگی های کلاسهای آیلتس استاد حمیدی

  1. شما از هر جای ایران می توانید در کلاسهای استاد حمیدی شرکت کنید یا کلاس حضوری آیلتس یا کلاس آنلاین آیلتس.
  2. کیفیت برگزاری کلاسهای آنلاین استاد حمیدی دقیقا با کیفیت کلاسهای حضوری ایشان یکسان است.
  3. در کلاسهای آیلتس ما هر چهار مهارت آیلتس تدریس می گردند.
  4. در کلاسهای آیلتس استاد حمیدی اصول لهجه بریتیش (British Accent) می باشد و تفاوت آن با لهجه آمریکایی به زبان آموز تدریس می شود.
  5. تدریس گرامر زبان انگلیسی (از پایه تا پیشرفته).
  6. برخورداری از کیفیت صوتی و تصویری بالا که موجب سهولت هر چه بیشتر در برگزاری کلاس می شود.
  7. مصاحبه و تعیین سطح در آغاز دوره.
  8. فرایند سنجش کیفیت یادگیری آیلتس و مهارتهای آن.
  9. برگزاری آزمون ماک

کلاس آیلتس تضمینی

تمام کلاس های آیلتس استاد حمیدی تضمینی می باشند و متقاضی را در زمان مشخص شده به هدف خواهند رساند.

حقایقی در مورد کلاس آنلاین آیلتس

بر خلاف تصور بیشتر افراد دوره های آنلاین آیلتس به صورت ویدئو های از قبل ضبط شده و یا اپلیکیشن روی موبایل نیست . تمامی دوره های آنلاین آیلتس آکادمی ما یک ارتباط زنده (live) با شخص استاد حمیدی در یک فضای آرام مانند کلاس واقعی با استفاده از نرم افزار اسکایپ SKYPE یا گوگل میت برگزار میشود.

در این صورت زبان آموزان تصویر و صدای استاد را خواهند داشت و فایل های PDF به صورت آموزش آنلاین در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت که شما عزیزان با استفاده از این روش یک تجربه متفاوت و دلنشین خواهید داشت. کلاس مجازی ایلتس در این آکادمی به گونه ای طراحی شده که تا با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن شما را برای کسب نمره دلخواه در آزمون آیلتس آماده کند.

با سرعت دلخواه آیلتس را یاد بگیر

کلاسهای آیلتس در آکادمی زبان استاد حمیدی به صورت خصوصی برگزار می گردند و دلیل آن این است که تجربه به ما ثابت کرده است که در کلاسهای خصوصی و یکنفره از آنجا که تمامی تمرکز استاد بر یک زبان آموز می باشد، پس در نتیجه امکان دستیابی زبان آموز به نمرات بالا در آیلتس فقط در کلاسهای خصوصی ممکن می باشد.

برگزاری کلاسها بصورت خصوصی به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم کلاسهای آیلتس را بسته به نیاز و میزان عجله زبان آموز در کسب نمره بالا در آیلتس از لحاظ زمان بندی پایان دوره در سه دسته بندی کلاس خصوصی آیلتس، کلاس خصوصی فشرده آیلتس و کلاس خصوصی فوق فشرده آیلتس طبقه بندی کنیم. از این رو تمامی متقاضیان مهاجرت بدون داشتن هیچگونه نگرانی در مورد زمان پایان دوره آموزش آیلتس خود می توانند در این دوره ها شرکت کنند.  

در ادامه با نحوه و زمانبندی برگزاری کلاسهای مختلف آیلتس ما بیشتر آشنا شوید.

  A. کلاسهای خصوصی آیلتس:

در این دوره زبان آموز باید 2 یا 3 بار در هفته را در هر روز به مدت 90 دقیقه در کلاس خصوصی آیلتس استاد حمیدی شرکت کند. مطالعه خارج از کلاس برای زبان آموزان باید به طور متوسط حدود الی 5 ساعت در روز باشد.  طول دوره کلاسهای خصوصی آیلتس حدودا 10 ماه با برنامه ریزی دقیق و نظارت مستمر استاد حمیدی می باشد.

( طول دوره ذکر شده برای کسانی است که از سطح صفر قصد رسیدن به نمره 7 آیلتس را دارند )

   B. دوره خصوصی فشرده آیلتس:

در این دوره زبان آموز باید 4 جلسه 1.5 ساعته در هفته در کلاس خصوصی فشرده آیلتس استاد حمیدی شرکت کند. مطالعه خارج از کلاس برای زبان آموزان باید به طور متوسط حدود 7 الی 8 ساعت در روز باشد.  طول این دوره مجازی آیلتس حدودا 5 تا 6 ماه با برنامه ریزی دقیق و نظارت مستمر استاد حمیدی می باشد.

( طول دوره ذکر شده برای کسانی است که از سطح صفر قصد رسیدن به نمره 7 آیلتس را دارند )

C. دوره خصوصی فوق فشرده آیلتس:

در این دوره زبان آموز باید 6 روز هفته را در هر روز 2 جلسه پشت سر هم و یا جدای از هم ( بر حسب نیاز و مبحثی که قرار است تدریس شود ) به مدت 180 دقیقه در کلاس خصوصی فوق فشرده آیلتس استاد حمیدی شرکت کند. مطالعه خارج از کلاس برای زبان آموزان باید به طور متوسط حدود 10 ساعت باشد.  طول این دوره حدودا 3 تا 4 ماه با برنامه ریزی دقیق و نظارت مستمر استاد حمیدی می باشد.

( طول دوره ذکر شده برای کسانی است که از سطح صفر قصد رسیدن به نمره 7 آیلتس را دارند )

چرا کلاسهای آیلتس استاد حمیدی به عنوان بهترین کلاس آیلتس در ایران شناخته شده اند. 

فرایند های سنجش کیفیت یادگیری در کلاسهای آیلتس استاد حمیدی برای رسیدن به سطحی که بتوان آنها را بهترین کلاس آیلتس در ایران نامید به این ترتیب هستند که در این فرایند:

جهت حصول اطمینان از کیفیت یادگیری و فهم مطالب پس از آموزش هر مهارت ، آزمون های شبیه سازی شده که بر اساس استانداردهای آیلتس و IDP هستند برای زبان آموز برگزار می شود
برگزاری این آزمون تنها زیر نظر خود استاد حمیدی می باشد و به این ترتیب زبان آموز پیوسته در حال غربال شدن و تحلیل است.

البته باید متذکر شد که آزمون های کلاسی نیز بصورت هفتگی بطور کتبی و شفاهی برگزار می شوند.

 

آزمونهای ماک آیلتس

در آزمون جامع شبیه سازی آیلتس یا همان آزمون ماک آیلتس در Hamidi English Language Department که دقیقا مانند آیلتس IDP استرالیا برگزار می شود متقاضیان در شرایط شبیه سازی شده قرار گرفته و قبل از پرداخت هزینه آزمون اصلی نسبت به توانایی خود اطمینان پیدا می کنند.

 البته آزمون ماک آیلتس برای کسانی که در کلاسهای آیلتس حضوری یا غیر حضوری استاد حمیدی شرکت می کنند کاملا رایگان می باشد. و حتی در برخی از مواقع در صورت صلاحدید استاد حمیدی این آزمون برای زبان آموزانشان چندین بار تکرار خواهد شد که در هر بار برگزاری آزمون ماک آیلتس ( تنها برای دانشجویان استاد حمیدی ) هزینه ای برای آزمون پرداخت نمی شود.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top