مهاجرت به کانادا

کانادا در یک نگاه مساحت کانادا 9،985،000 کیلومتر مربع و جمعیت آن 35،675،834 نفر می باشد. پایتخت این کشور اتاوا است و مهمترین شهرهای آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند. زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی و واحد پولی آن دلار کانادا است. کانادا دهمین کشور دارای بالاترین شاخص میزان رضایت از زندگی در جهان است. جامعه مهاجر پذیر کانادا، دانشگاه ها و مدارس تراز اول، امنیت اجتماعی، موقعیت شغلی فراوان و رفاه اجتماعی در این کشور، سبب محبوبیت آن در بین مهاجرین است. 

                                                                        

  • مهاجرت به کانادا

شرایط زندگی در کانادا 

اولین نکته حائز اهمیت در مورد شرایط زندگی در کانادا که باید به آن اشاره کرد تحصیل ، خدمات پزشکی و درمانی می باشند که همگی  تقریبا در همه جای کانادا برای شهروندان و دارندگان اقامت دائم این کشور رایگان می باشند! به بیانی دیگر بیمه خدمات درمانی در کانادا دولتی بوده و بودجه آن از محل مالیات دولت فدرال و استانهای این کشور تامین می‌شود. باید متذکر شد که دانشجویان بین‌المللی نیز امکان استفاده از این خدمات را تحت عنوان بیمه دانشجویی کانادا دارند و حتی می‌توانند از دیگر مزایای حضور و تحصیل در این کشور نظیر کار دانشجویی، دریافت بورسیه تحصیلی و اقامت دائم پس از فارغ‌التحصیلی در کانادا برخوردار شوند.

برخلاف تصور بسیاری از مردم در خصوص آب و هوای کانادا، این کشور در بسیاری از مساحت خود، اقلیمی تقریبا معتدل دارد. به علاوه تمامی این مطالب می توان هم‌جواری با آمریکا و برخورداری از پاسپورتی قدرتمند را اضافه کنید که آزادی رفت و آمد به ۱۷۲ کشور جهان را مهیا می‌سازد و به شهروندان کانادایی این امکان را می‌دهد تا ۶ماه بدون نیاز به ویزا در آمریکا اقامت داشته باشند.

برای ورود به کشور کانادا شما باید برای این کشور مزیتی داشته باشید که شما را از سایر افراد متمایز کند. در پست اینستاگرامی زیر دراین مورد توضیح داده ایم.

https://www.instagram.com/p/Cyn3HUko2XZ/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

 

امنیت در کانادا

امنیت در کانادا به اندازه‌ای بالاست که بر اساس شاخص صلح جهانی GPI، این کشور یکی از پایین‌ترین نرخ‌های جرم و جنایت در جهان را داراست و در رتبه ششم امن‌ترین کشور دنیا قرار می گیرد. باید متذکر شد که این امنیت، تنها به امنیت اجتماعی محدود نمی‌شود! بلکه نشانه‌های امنیت در کانادا را می‌توان در اقتصاد، سرمایه‌گذاری، شغل، مسکن، تولید و صنعت این کشور به خوبی مشاهده کرد.

PR کانادا

البته مهاجران کانادایی و افرادی که از روشهای مختلف نظیر تحصیل و یا کار در کانادا اقامت دارند باید برای برخورداری از تمامی مزایای شهروندی کانادا برای حداقل 5 سال در این کشور اقامت داشته و در صورت فارغ‌التحصیلی و داشتن کار تمام‌وقت در بازار کار این کشور نسبت به دریافت اقامت دائم (PR) و سپس حق شهروندی کانادا اقدام نمایند. 

 

 

تحصیل در کانادا

در مورد تحصیل در کانادا می توان به جرات گفت که، مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا از بالاترین استانداردهای آموزشی در سطح جهان برخوردار هستند. دورنمایی شغلی در این کشور به اندازه‌ای مثبت است که هر محصل و دانشجو پیش از پایان دوران تحصیل، شغل آینده خود را انتخاب کرده و به خوبی می‌داند قرار است چه افقی را برای خود متصور باشد.کانادا یکی از ۱۰مقصد برتر تحصیلی و با کیفیت‌ترین سیستم‌های آموزشی در دنیاست و شرایط و مزایای متعدد و چشمگیری را بر سر راه مهاجران متقاضی ادامه تحصیل در این کشور قرار داده است.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تحصیل در کانادا، اینجا کلیک کنید.
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top