برگزاری آزمون‌های بین‌المللی در ایران با الزام رعایت پروتکل بهداشتی

با توجه به هماهنگی به عمل آمده با موسسات ETS و IDP کلیه آزمون‌های بین المللی در ایران از 21، ماه می 2020 برابر با اول خرداد ماه 1399 به بعد مطابق برنامه‌های زمانی اعلام شده در زمان ثبت نام متقاضیان، برگزار می‌شود.

 

 

استاد حمیدی : کلیه داوطلبان آزمون‌های TOEFL ،GRE General ،GRE Subject ،IELTS ،Life Skills ،UKVI می‌توانند مطابق برنامه زمانی اعلام شده در این آزمون‌ها شرکت کنند.

 

با توجه به هماهنگی به عمل آمده با موسسات ETS و IDP کلیه آزمون‌های بین المللی در ایران از 21، ماه می 2020 برابر با اول خرداد ماه 1399 به بعد مطابق برنامه‌های زمانی اعلام شده در زمان ثبت نام متقاضیان، برگزار می‌شود.

موسسات برگزار کننده آزمون‌های مذکور در ایران ملزم به رعایت فاصله گذاری هوشمند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و پیش بینی‌های لازم را برای تهیه ماسک و دستکش برای داوطلبان این آزمون‌ها انجام خواهند داد.

همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر (گذرنامه و کارت ملی) و رعایت تمامی اصول بهداشتی برای کلیه داوطلبان الزامی است، درغیر این صورت از ورود آنان به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

ضمناً هماهنگی ‌های لازم مبنی بر لغو یا جابجایی آزمون بدون دریافت هزینه از داوطلبانی که در این آزمون‌ها ثبت نام کرده‌اند، با موسسات مذکور انجام گرفته است. داوطلبان برای هرگونه اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت موسسات برگزارکننده آزمون مراجعه کنند.

 

دیگر مقالات مرتبط:

مقالات لیسینینگ
مقالات اسپیکینگ
مقالات ریدینگ

مقالات رایتینگ
مقالات عمومی آیلتس
نظرات و توصیه های امتحانی
نمونه امتحانات آیلتس سراسرجهان

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top