ویزای توریستی فنلاند

کشور فنلاند نیز یکی از کشورهای زیبا و محبوب برای توریست ها و گردشگران می باشد. با سفر کردن به کشور زیبای فنلاند می توانید از مزرعه گوزن شمالی که در لاپلند فنلاند قراردارد دیدن کنید.

و یا در جزیره فنلاندی آفتاب بگیرید  و یا به دیدن چراغ های شمالی مشغول باشید.

در صورتی که بخواهید به فنلاند سفر کنید و عضو اتحادیه اروپا و شینگن نباشید باید هر چه سریعتر پروسه دریافت ویزای فنلاند را آغاز کنید افرادی که عضو اتحادیه شینگن هستند برای سفر به این کشور زیبا نیازی به دریافت ویزا ندارند.

ویزای توریستی فنلاند مجوزی برای ورود و خروج به کشورهای شینگن

همه شهروندان ایران قبل از ورود به فنلاند و یا کشورهای دیگر تحت توافق ‌نامه شینگن به درخواست ویزا نیاز دارند.

اگر ویزای توریستی فنلاند داشته باشید می توانید به کشورهای اروپایی دیگر حوزه شینگن سفر کنید. و در اینباره هیچ محدودیتی برای شما اعمال نخواهد شد. همچنین این امکان برای شما فراهم خواهد شد. که مقداری از زمان باقی مانده. از اقامت خودتان را در کشور دیگری بگذرانید.

درخواست ویزای توریستی فنلاند

پیش از درخواست دادن برای ویزا حتما از هدف خود برای گرفتن ویزا اطمینان کسب کنید. ویزای شینگن باید در سفارت و کنسولگری مربوطه کشورمقصد اصلی شما اعمال شود.

برای دریافت ویزای توریستی فنلاند، به سفارت کشورفنلاند بروید و بعد از گذشت 15 روز برای آگاهی از نتیجه می توانید. با سفارت تماس بگیرید. البته دقت داشته باشید. که در این تماس تنها می توانید. این را بپرسید که آیا ویزا صادر شده است؟ یا خیر و برای چه مدتی صادر شده است؟ ضمن اینکه مدارک خود را به سفارت تحویل می دهید. باید بتوانید آن ها را متقاعد کنید که قصد بازگشت به ایران را دارید. توجه داشته باشید که مرکز درخواست ویزای فنلاند در ایران فقط درخواست ویزای اقامت کوتاه را می پذیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعات مربوط به اشخاصی که از شرایط ویزا معاف هستند

در صورت داشتن گذرنامه معتبر یا سند مسافرتی دیگر كه مورد تأیید مقامات فنلاندی باشد ، می توانید به فنلاند یا كشور دیگر شینگن بدون داشتن ویزا نیز سفر كنید. شما می توانید از روزی که وارد منطقه شینگن می شوید بیش از سه ماه در یک دوره شش ماهه در فنلاند یا کشور دیگری در منطقه شینگن بمانید.

اطلاعات مربوط به اشخاصی که موظف به ویزا هستند

همیشه هنگام ورود به فنلاند یا کشور دیگری در منطقه شینگن باید ویزا داشته باشید. شما می توانید در مدت زمان اعتبار ویزای خود در فنلاند یا کشور دیگری در منطقه شینگن بدون اجازه اقامت، سکونت داشته باشید. اگر برای یک کشور شینگن ویزا یا اجازه اقامت دارید، می توانید بدون داشتن ویزای جداگانه برای سایر کشورهای منطقه، در منطقه شینگن سفر کنید.

انواع ویزاها برای ورود به کشور فنلاند

انواع ویزای A B C D برای رفتن به خاک کشور فنلاند وجود دارد.

ویزای توریستی فنلاند

کسی که ویزای توریستی فنلاند را دریافت می کند می تواند برای مدت زمان کوتاه و مشخصی در کشور فنلاند اقامت داشته باشد. معمولا طول مدت این ویزا حداکثر ۹۰ روز است. برای دیدن اقوام نزدیک و درجه یک مثل پدر، مادر، همسر، خواهر و برادر می توان درخواست ویزای توریستی فنلاند داشت. ویزای توریستی فنلاند می تواند به دلایل دیگری مثل گردشگری و یا شرکت در یک کنفرانس و یا داد و ستد صادر شود. شما می توانید با آماده کردن مدارک مورد نیاز، ویزای توریستی فنلاند را دریافت نمایید.

شرایط اقامت در فنلاند پس از ورود با ویزای توریستی 

 افراد زیادی در حال حاضر تلاش می کنند. تا اقامت دائم کشور دیگری مانند فنلاند را داشته باشند. این کار به سادگی ممکن نیست. ولی شرایط قانونی وجود دارد که با طی آن موفق به دریافت اقامت این کشور خواهید شد. یکی از موارد ذکر شده بدین شکل می باشد که اگر فرد در مدت اقامت خود در کشور فنلاند و با ویزای توریستی ،به کاری مشغول شده باشد و یا اینکه موفق به کارآفرینی در این کشور شود می تواند بعد از بازگشت از فنلاند برای ویزای کار و یا اقامت جهت کارآفرینی اقدام نماید که در اینصورت براحتی می تواند پس از طی مراحل قانونی موفق به اخذ ویزای اقامت خود شود.

 

 

انواع ویزای توریستی فنلاند

ویزای تک ورودی:
به دارنده این ویزا این اجازه را می دهد. که تنها  یکبار وارد فنلاند شوند. و در هر دوره 180 روزه تا 90 روز بماند.

ویزای دو ورودی:
اجازه دو بار ورود به فنلاند را صادر می کند و ممکن است. در هر دوره 180 روزه تا 90 روز در منطقه شینگن معتبر باشد.

ویزای چند ورود:
 ویزای چند ورود. برای چندین بازدید متوالی از منطقه شینگن اخذ می شود. تمام تایم اقامت ممکن است. در یک دوره 180 روزه تا 90 روز را شامل شود. ویزای چند ورود حداکثر برای 5 سال اعتبار دارد.

شانس اخذ ویزای توریستی فنلاند

برای این که بتوانید شانس بیشتری برای دریافت ویزای توریستی فنلاند داشته باشید. بهتر است که بصورت تک نفره برای دریافت ویزا اقدام کنید. و اگر بخواهید بیش از یک نفر برای سفر و دریافت ویزای توریستی باشید. هر کدام بصورت جداگانه اقدام به طی کردن مراحل اخذ ویزا کنید. زیرا در اینصورت شانس دریافت ویزا شما به شدت افزایش می یابد.

 درصورت دریافت دعوتنامه از سمت بستگان درجه یک خود در این کشور. مراحل اخذ ویزای شما به راحتی طی خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی فنلاند

  • پاسپورت دارای اعتبار
  • شناسنامه همراه با ترجمه
  • تکمیل فرم درخواست ویزای توریستی فنلاند با امضا و تاریخ
  • سند ملکی زمین یا منزل
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی به همراه ترجمه
  • سپرده بانکی معادل با 6 هزار یورو در بانک به زبان انگلیسی
  • بیمه درمانی( برای اقامت کمتر از دوسال 100 هزار یورو و برای اقامت بیشتر از دوسال 30 هزار یورو بیمه لازم دارید)
  • اصل مدارک شغلی شما به همراه ترجمه آن که برای هر صنفی تفاوت دارد:
  •     ​پزشکان: پروانه مطب، پروانه دائم پزشکی و دانش نامه تحصیلی،کارت نظام پزشکی
  •     وکلا: پروانه وکالت.
  •     شغل های دولتی:  نامه از شرکتی که در آن مشغول هستید، آخرین فیش حقوقی که تایم اشتغال شما را مشخص کند. نشان دادن حقوقی که دریافت میکنید. آخرین لیست بیمه و تایید،حکم کارگزینی.

 

 

دیگر موارد مرتبط:

مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به یونان

مقالات مهاجرت به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مقالات مهاجرت به انگلستان

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

مقالات مهاجرت به استرالیا

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

مقالات مهاجرت به یونان

مهاجرت تحصیلی به یونان

 

 

 

 

شرایط ویزای سرمایه گذاری فنلاند را با استفاده از لینک زیر در پیج اینستاگرام ما مطالعه نمایید

mohajerat-ielts

 

 

 

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top