ازدواج در فنلاند

دریافت ویزای نامزدی و ازدواج در فناند:

هرگاه فرد خارجی قصد ازدواج با فرد تبعه فنلاندی را داشته باشد. و یا با شخصی ازدواج کند که اقامت دائم فنلاند را داشته باشد. باید برای ازدواج و ورود به فنلاند ویزا را درخواست دهد. ویزایی که برای ورود به فنلاند داده می شود. با عنوان ویزای نامزدی و ازدواج فنلاند شناخته می شود . دریافت کردن ویزای نامزدی و ازدواج دارای شرایط بسیار زیادی می باشد.

شخصی که متقاضی دریافت اقامت از طریق ازدواج باشد. برای وارد شدن به این کشور نباید منع قانونی را داشته باشد. و متقاضی باید درخواست خود را به همراه سایر مدارک لازم برای صادر شدن ویزا به کنسول گری فنلاند تحویل دهد. متقاضی باید مدارکی را ارائه کند که مشخص کند وی مجرد است. و یا اگر هم قبلا ازدواج کرده است باید مدارکی را ارائه کند که مشخص کند همسرش فوت کرده است و یا از وی طلاق گرفته است .

برای این که مورد اتهام ازدواج صوری در فنلاند قرار نگیرد باید مدارکی را ارائه کند که نشان دهد بین دو نفرارتباط عاطفی وجود دارد. از جمله این مدارک می توان به عکس های مشترک اشاره کرد . ارائه این مدارک تنها به خاطر این است که این دولت اطمینان یابد ازدواج آن ها حقیقی است و به صورت صوری تنها برای دریافت کردن اقامت در این کشور نبوده است.

انواع ازدواج در فنلاند:

 ازدواج ها به دو شکل در فنلاند اتفاق می افتد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم :

1)ازدواج مذهبی : با توجه به اسم این نوع ازدواج مشخص است. که در کلیساها و سایر انجمن های مذهبی انجام می شود. و توسط فردی که در آن مکان است. و در مقام روحانی می باشد اتفاق می افتد. البته باید توجه داشت که (کلیسا ها برای فرقه های مختلف متفاوت است.)

2) ازدواج مدنی : این نوع از ازدواج ها در دادگستری توسط قاضی و در اداره ثبت به همراه مامور ثبت انجام می شود. در فنلاند، ازدواج های مدنی در این مکان ها اگر صورت گیرد رایگان خواهند بود. و البته خودتان هم می توانید هماهنگی های لازم را انجام دهید. و این ازدواج را در مکان های متفاوتی انجام دهید. که البته باید هزینه های مربوط به آن را خودتان پرداخت کنید. متقاضیان دریافت اقامت از طریق ازدواج باید بدانند ثبت کردن ازدواج مهم ترین رکن در آن است.

 

 

 

 

 

امور بعد از ازدواج در فنلاند:

هنگامی که متقاضی دریافت اقامت. از طریق ازدواج با یکی از اتباع فنلاندی ازدواج می کند. این امکان وجود دارد که آن ها فامیلی مشترکی داشته باشند و یا این که هر کدام از آن ها فامیل خودشان را حفظ کنند. اگر می خواهند نام خانوادگی مشترک داشته باشند می توانند نام هر کدام از آن ها انتخاب شود .

اگر ازدواج زوجین به صورت رسمی اتفاق افتاده باشد. آن گاه نسبت به دارایی های هم حقی دارند و اگر از هم طلاق بگیرند دارایی آن ها به صورت مساوی بین یک دیگر تقسیم می شود . هم چنین اگر یکی از آن ها فوت کند دارایی بین همسر و بقیه ورثه تقسیم خواهد شد . زوج و زوجه حق ندارند تا بدون مشورت دیگری وسایل خانه را به فروش برسانند و باید در این زمینه با هم به یک تصمیم مشترک برسند . هیچ یک از زوجین نمی تواند دیگری را از ارث محروم کند و البته طلاق گرفتن آن ها قبل ازدریافت اقامت از طریق ازدواج همه این موارد را برهم می زند.

بسیاری از مسائل دیگر نیز وجود دارد که فنلاند در مورد آن ها قوانین خاصی را قرار داده است و متقاضی دریافت اقامت در فنلاند از طریق ازدواج باید از آن ها اطلاع کافی داشته باشد از جمله آن ها می توان به هزینه های زندگی ، سرپرستی کودکان و … اشاره کرد . قوانین فنلاند بیان کرده است که حقوق زن و مرد با هم برابر است و هر کدام از آن ها می توانند در مورد مسائل فردی خود به صورت جداگانه و مستقل به تصمیم گیری بپردازند. حال اگر یکی از آن ها بیکار باشند دیگری باید هزینه های زندگی و هزینه های مشترک هر دو تا تامین کند.

 

دریافت کردن اقامت در فنلاند از طریق ازدواج:

تمامی مدارک که در بحث ویزای ازدواج در فنلاند گفته شد. باید متقاضی اقامت در فنلاند از طریق ازدواج ارائه کند. و فرد فنلاندی نیز باید این مدارک را تهیه کند. و همه آن ها را در اختیار مسئولین قرار دهد. در ابتدا باید تبعه فنلاندی پاسپورت فنلاندی این کشور را ارائه کند وتا هویت فنلاندی اش مشخص شود هم چنین باید آدرسش برای این دولت مشخص شود . تبعه فنلاندی باید ثابت کند که دارای تمکن مالی است و باید توانایی خود را برای این دولت به اثبات برساند که می تواند از همسر خارجی خود از نظر مالی حمایت کند.

 

برای اطلاعات بیشتر با دایانا مهاجر همراه باشید.

 

دیگر موارد مرتبط:

 مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به یونان

مقالات مهاجرت به کانادا

مقالات مهاجرت تحصیلی به کانادا

مقالات مهاجرت به انگلستان

مقالات مهاجرت تحصیلی به انگلستان

مقالات مهاجرت به استرالیا

مقالات مهاجرت تحصیلی استرالیا

مقالات مهاجرت به یونان

مقالات مهاجرت تحصیلی به یونان

 

 

 

 

 

روش های سرمایه گذاری در فنلاند را با استفاده از لینک زیر در پیج اینستاگرام ما مطالعه نمایید

mohajerat-ielts

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top