کلاس آیلتس آنلاین یا حضوری

کلاس آیلتس حضوری یا آنلاین:

با این وجود که کلاس زبان آنلاین در بسیاری از موسسات و آموزشگاه ها رایج می باشد، با روی کار آمدن بیماری کرونا زبان آموزان برای حفظ و امنیت جان خود بیشتر به کلاس های آنلاین روی آورده اند. با این وجود کلاس های آنلاین هم در کنار کلاس های حضوری قرار گرفت. و بعد از تشکیل سبکی جدید از زندگی با وجود کرونا باید بدانیم چطور زندگی کنیم، خوب است بدانید با توجه به این شرایط  شیوه تدریس در کلاس های حضوری هم تغییر کرده و تعداد زبان آموزان هر کلاس تقریبا نصف شده است.

چرا کلاس آیلتس حضوری؟

باید ذکر کرد که عملکرد یادگیری در یک جمع و با حضور استاد و دیگر زبان آموزان بالاتر می رود. و حضور سایر زبان آموزان در کنار ما باعث ایجاد تمرکز می شود و تمرکز امری مهم در یادگیری می باشد. که باعث فعال تر شدن ثبت اطلاعات می شود. 

در کلاس آیلتس حضوری وقتی کنار استاد و مابقی زبان آموزان قرار می گیریم با انجام فعالیت های زبانی کم کم کاربرد های آن را فرا گرفته و می توان بر زبان مسلط شد. داشتن ارتباط به طور مستقیم با استاد و دیگر زبان آموزان حس خوبی در زبان آموز ایجاد می کند و در آخر راندمان یادگیری بالا تر می رود. 

 

اگر بخواهیم معایب کلاس حضوری را بررسی کنیم:

توجه به مشکلات رفت و آمد و ترافیک در شهرهای پر جمعیت مثل تهران اصفهان، مشهد، شیراز و غیره، زمان زبان آموز را هدر می دهد. و علاوه بر این ها رفت و آمد هم هزینه دارد. باید توجه داشت که همیشه خطر تصادفات هم وجود دارد. و اخیرا احتمال ابتلا به بیماری کرونا نیز گریبان گیرمان شده است. محدودیت مکان هم مشکل دیگری است. در کلاس، فعالیت های دونفره و گروهی نیز وجود دارد که در آن ها زبان آموزان باید نزدیک به یکدیگر بنشینند و این نیز خطرناک است. اگر دور بنشینند باید داد بزنند و این هم ایراد بعدی است.

 

مزایای آموزش آنلاین: 

آموزش آنلاین یا کلاس های لایو: دقیقا همان نوع آموزش، تایم کلاس ها، مدت زمان هر جلسه و محتوای آموزشی می باشد. که  همگی این ها می تواند به صورت آنلاین(Live) برگزار شود. 

درواقع استاد هم همان استاد کلاس های حضوری بوده و از همان متود قبل استفاده می کند. با این روش دیگر نیازی به رفت و آمد نیست و مشکلاتی هم چون محدودیت زمان و مکان وجود ندارد. حتی می توانید ساکن و شهروند شهری دیگر و یا حتی کشوری دیگری باشید. اما باز هم در کلاس های استاد حمیدی شرکت کنید.

 

معایب آموزش آنلاین 

زبان آموزان یک دیگر و استاد را تنها در تصویری کوچگ تر در صفحه موبایل خود می نگرند. و علاوه بر این ها مشکلاتی از قبیل ضعیفی و یا قطعی اینترنت هم وجود دارد. پس هر از گاهی تصویر استاد و زبان آموزان قطع شده و از مطالبی که استاد گفته اند باز می مانید. هم چنین در این قسمت باید توجه داشته باشید به میزان صدای میکروفون و کارایی برنامه که در صورت مشکل وقت زیادی را از شما نگیرد.

معایب استفاده از پکیج های خودآموز زبان

تنها مشکل که می توان برای پکیج خود آموز نام برد: این است که برخی افراد توانایی خود خوانی ندارند و بالعکس دچار اشتباه و سردر گمی می شوند. برای پیشرفت در این مسیر نیاز به یک برنامه ریزی دارید.

با استفاده از پکیج خودخوان دیگر ارتباطی بین استاد و زبان آموز برقرار نمی شود. و این باعث می شود تا حدودی انگیزه یادگیری برای زبان آموزان پایین بیاید.  

 

دیگر مطالب مرتبط

مقالات لیسنینگ
مقالات اسپیکینگ
مقالات رایتینگ 
مقالات ریدینگ
مقالات عمومی آیلتس

 

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top