استفاده از حرف تعریف

استاد حمیدی همیشه در کلاسهای آیلتس خود به دانشجویان متذکر شده که، گرامر در آزمون آیلتس نقش بسیار پررنگ و مهمی دارد. شما به عنوان یکی از شرکت کنندگان در این آزمون حتما باید تمام پاسخ ها در بخش های مختلف آزمون را با استفاده از گرامر صحیح بنویسید.

  • استفاده از گرامر در آیلتس

استاد حمیدی همیشه در کلاسهای آیلتس حضوری و کلاسهای آیلتس آنلاین خود می گویند:

گرامر یکی از مؤلفه های اصلی در تمام بخش های آزمون آیلتس است و در هر چهار بخش لیسنینگ، رایتینگ، ریدینگ و اسپیکینگ آیلتس نقش اساسی و مهمی ایفا می کند. در این مقاله استاد حمیدی بهترین استاد آیلتس شیراز و مدیر و موسس شرکت مهاجرتی دایانا مهاجر در شیراز  یکی از مفاهیم و موضوعات مرتبط با گرامر آیلتس را بررسی می کنند. تا ببینیم چرا گرامر برای کسب نمره خوب در آیلتس انقدر مهم است.

استفاده از حرف تعریف

استفاده از حرف تعریفTheبرای افرادی که انگلیسی زبان نیستند، بسیار گیج کننده است. همچنین زمانی که نتوانید یک حرف چنین ساده ای را در یک جمله به درستی هنگام صحبت کردن یا نوشتن به کار ببرید، خجالت می کشید. این وضعیت زمانی بدتر می‌ شود که حین صحبت کردن در مورد استفاده صحیح ازTheشک کنید.

کلمه ای که هم اکنون یک بار در جمله استفاده کرده اید، نباید قبل از آن حرف The آمده باشد اما بعد از آن هر چند بار که این کلمه را تکرار کردید، باید دوباره از این حرف ها قبل از آن لغت استفاده کنید. مثلاً به جمله زیر دقت کنید:

 

“I saw a beggar asking for money. It was surprising for me to see people were shouting at the beggar who was looking shabby and dirty.”

 

این یک مثال کاملاً واضح است که در آن حرف “The” زمانی استفاده شد که کلمه “beggar” در جمله تکرار شده است.

حرف “The” همچنین قبل از این چنین کلماتی (اسم ها) استفاده می شود که هم اکنون آن ها را می شناسیم. مثلاً زمانی که در مورد یک شخص، مکان یا چیزی که در موردش صحبت می کنیم، آگاهی داشته باشیم، بهترین حالت این است که قبل از آن از “The” استفاده کنیم.

به این مثال توجه کنید:

“The man we saw in the market yesterday is my neighbor.”

در این مثال این گونه به نظر می رسد که این شخص برای فردی که در موردش صحبت می کند، کاملاً شناخته شده است و شنونده هم او را می شناسند. به همین دلیل حرف تعریف “The” قبل از کلمه man استفاده شده است.

 

 

دیگر مطالب مرتبط

مقالات لیسنینگ

مقالات اسپیکینگ

مقالات ریدینگ

مقالات رایتینگ

مقالات عمومی آیلتس

مقالات نظرات و توصیه های امتحانی

نمونه امتحانات آیلتس سراسر جهان

کلاس آیلتس حضوری

کلاس مکالمه حضوری 

کتابهای استاد حمیدی

کلاس آیلتس آنلاین

کلاس مکالمه آنلاین 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top