7 کشور ساده برای مهاجرت در سال 2023

کشورهایی مثل سنگاپور و مکزیک و جمهوری دومینیکن و کانادا، آرژانتین، سنگاپور، مکزیک و پاناما و پاراگوئه  کشورهای ساده مهاجرت در سال جاری میباشند. 

  • هفت کشور ساده برای مهاجرت در سال اینده

آنچه در این نشریه می خوانید:
کانادا؛ سرزمین جذاب جهت مهاجران!
پاراگوئه؛ زیبای خاصی برخوردار است که در مرگز  آمریکای لاتین
مکزیک؛ همسایه‌ی زیبا  و پر داستان آمریکا
پاناما؛مرز متصل کنند دو آمریکای جنوبی و شمالی 
آرژانتین؛ دارای وسعت بزرگ و جذاب  زیبا، رو به رشد  و پر از فرصت...
سنگاپور؛ کشوری  ثروتمند ، روبه رشد ، قانونمند و تمدن  در آسیا
جمهوری دومینیکن؛ مرکز  ورود به کشورهای دیگر در مرکز  کارائیب
اسانترین  مسیر مهاجرتی در سال 2023

در موقعیتی  که بیشتر کشورهای رو به رشد جهان جمعیت پذیرش مهاجر خود را کم کرده است و سیاست‌های مهاجرتیشان را کم کرد‌ه‌ند، فکر مهاجرت رویایی بعید میباشد .اکنون جهت مهاجرت به بیشتر کشورهای جهان میبایست در شغل خود حرفه ای بوده و سابقه کاری بالا داشته باشید تا قادر باشند حتی به مهاجرت به کشورهای پیشرفت شده فکر کنید. مهاجرت تحصیلی در سال‌های گذشته مورد توجه مهاجران زیادی قرار گرفته است. بنابراین از این روش قادر هستید که به راحتی بعد از زیرا از این طریق بعد از گذشت سال های اخیر اقامت دائم خود را در کشور مورد نظر کسب کنید. با این‌وجود بیشتر مهاجر کنندگان  نمی‌دانند باید از کدام مسیر مهاجرتی قدم بردارند. و یا کدام کشورها روند مهاجرتی آسان تری دریافت کنند .

در تمام بین تمام  کشورهای استرالیا و کانادا به عنوان بهترین کشورهای مهاجرتی در حال حاضر برای ایرانیان به خصوص از لحاظ  مهاجرت تحصیلی بوده که این امر مهم ترین روش و اسان ترین روش برای مهاجر کننده بوده است. و همچنان جهت زندگی آسان تر  و امکان پیشرفت و دستیابی به رویاها آن هم در مکانهای چند فرهنگی، که اماده پذیرش جمعیتی از مهاجران میباشد مهاجرت و تحصیل در استرالیا و کانادا طرفداران زیادی در بین دانشجویان ایرانی داشته است. و دانشجویان ایرانی در 2 کشور نام برده حضور فراوانی دارند . ولی در حال حاضر با بالا رفتن  متقاضای ها حساس بودن پرونده‌ها از نظر صلاحیت‌های لازم مهاجر کننده و ازسوی دیگر متاسفانه زیاد بودن وجود موسسات  مهاجرتی  که مورد اعتماد نمیباشند .که فقط هدفشون به دنبال سودجویی شخصی بوده و زمان هزینه و در تمام سرنوشت مهاجر کننده برایشان مهم نمیباشد. ، پس تصمیم از طرف یک موسسه مهاجرتی معتبر با داشتن اجازه رسمی در این زمینه به همراه خواهد داشت . موسسه دایانا مهاجر با علم اجازه دادن  رسمی از وزارت فناوری و علوم تحقیقات و با داشتن نمایندگی زیاد از دانشگاه‌ها و کالج‌های بین‌المللی دراسترالیا و کانادا و از طرف  دیگر با داشتن کادری مجرب به ویژه در تیم اجرایی، توانسته است که  دانشجو از ایران به استرلیا و کانادا را از رویایی دشوار به واقعی شدن تبدلیل نماید.

برای گرفتن مشاوره و یا اقدام در این زمینه با کارشناسان ما در تماس باشید: 07132349124
 

مهاجرت کردن به کشورهای  دیگر می‌تواند فرصت‌های متنوع شغلی و آموزشی را برای شما به وجود آورد، امکان دسترسی به امکانات در سطح بالا در زندگی و یا بهره‌ بردن  از  ثبات اقتصادی و اهمیت از اهمیت ترین روش  مهاجرت به حساب میاید .احتمال دارد . مهاجرت به بعضی  از کشورهای در حال ترقی روش پیچیده و سخت میباشد.ولی شما قادر خواهید بود که برای کشورهایی قدم بردارید  که مسیر اسانتری را جهت مهاجرت به شما پیشنهاد دهند. در ادامه 7 کشور ساده برای مهاجرت در سال 2023 را معرفی می‌کنیم که بر طبق مراحل های چون تعداد سال‌هایی که حهت گرفتن اقامت دائم باید گذرانده شود، میزان تعهد کشور مورد نظر در زمینه امور سرمایه‌گذاری و مالی وداشتن امتحان اجباری گرفتن اقامت تعیین شده است . 

کانادا؛ سرزمین رویایی مهاجران!

کشور کانادا یکی از کمترین کشورهای رو به رشد میباشد . که ازمیزان بیشتر مهاجران به کشور خود راه داده است . بنابراین راه های راحتری  را برای آن‌ها مد نظر دارد . این کشور بخاطر نیازی که به نیروی کار متخصص و حرفه ای دارد، که هدفش در طی سال‌های آینده، هر ساله بیش از 400 هزار مهاجر جدید را پذیرش کند . که قسمت مهم از آن‌ها ازروش سیستم  مهاجرت کاری به کانادا مانند اکسپرس اینتری، اقامت دانشجویان از طریق گرفتن اجازه صدور  کار بعد از تحصیل، مهاجرت استانی و پایلوت آتلانتیک میباشد.. این کشور در سال 2021 با پذیرفتن  411 هزار مهاجر، رکورد پذیرفتن مهاجر را در تاریخ این کشور شکست که قبل از سال ذکر شده، آخرین رکورد مربوط به دوره جنگ جهانی اول و به تعداد 400 هزار نفر بوده است. در حال حاضر  قصد ندارد که انگشت اتهام گرفتن به سمت دیگر کشورهای اروپایی، آمریکایی و... در میان باشد .ولی به قاطعیت میتوان گفت که کانادا تقریبا تنها کشور رو به رشد و مهاجر پذیر در دنیا میباشد که چه از نظر سیاست‌های دولتی و اهمیت تر از آن چه از لحاظ  فرهنگ مردمی، در آن رفتارهای نژادپرستی تقریبا وجود نداشته و درتمام  آن و به ویژه در شهرهای پر مهاجری مانند  ونکوور، و تورنتو و مونترال و... چندین فرهنگ، قومیت و ملیت با جمعیت‌های مورد توجهی در کنار هم به بهترین روش زندگی می‌کنند و مهمترین شهرت مردم کانادا در جهان دارای ادب زیاد چه در گفتگو و چه در نحوه برخورد رفتار میباشد.

 

کشور کانادا یکی از امن‌ترین کشورهای جهان با اقتصادی پایدار و آزادی‌های اجتماعی بیان شده است. و این کشور در سالهای اخیر  دارای آمار زیادی از سنجش سواد شهروند دانش در جهان در رتبه اول قرار گرفته است .منظرهای  زیبای طبیعی، برنامه آموزشی عالی، تحت پوشش خدمات درمانی سراسری و تمدن مهاجرپذیر و صمیمانه باعث شده تا تقاضا کنندگان مهاجرت به کانادا روز به روز بالا برود.  متقاضیان مهاجرت به کانادا قادر میباشند از اول ازروش گرفتن پذیرش تحصیلی به این کشور وارد شده و بعد از تحصیل در کانادا از روش گرفتن ویزای پس از فارغ‌التحصیلی، سریع  جذب بازار کار شده و در حدود 3 سال کار و تحصیل و جهت گرفتن اقامت مادام عمر قدم بردارد. بنابراین  بعد از 5 سال ازاول ورود به کانادا،اقامت شهروندی و پاسپورت کانادا را بدست اورند. قابل ذکر است که  افرادی که در سطح شغلی خود از سابقه و حرفه ای مناسب برخوردار هستند و در کنار آن نیز داشت علم زبانی و تحصیلات آن‌ها نیز برخوردار میباشند قادرند از روش‌های سیتم مهاجرتی استانی و اکسپرس اینتری و یا پایلوت آتلانتیک از اول جهت گرفتن اقامت دائم این کشور قدم بردارند.  در کنار مهاجرت  تحصیلی و کاری بیشتر از روش‌ها سیستم  مهاجرتی بسیار متفاوت میباشد .مانند: مهاجرت از طریق خرید کشت و زمین کشاورزی و سرمایه‌گذاری و استارت آپ، و مهاجرت از طریق کار افرینبی و تاسیس، انتقال یا ایجاد شعبه‌ایی بین‌المللی ازموسسه مهاجرت مشاهیر،و هنرمندان و  ورزشکاران و افراد با قابلیت خود اشتغالی و... 

در تمام مکانهای کانادا  حتی در شهرهای گرانتر آن مانندونکوور و  تورنتو ، میزان بسیار عالی و مطلوبی بین میزان درامد و حقوق و خدمات اجتماعی و درمانی ، هزینه‌های زندگی،... وجود دارد.

پاراگوئه؛ زیبای محصور در قلب آمریکای لاتین

کشور پاراگوئه، در مرکز آمریکای جنوبی قرار دارد . راحت ترین کشور جهان جهت مهاجرت میباشد.  این کشور که بهترین کشور برای افراد بازنشسته به حساب میاید. از مزایایی چون اقتصاد با ثبات و هزینه‌های زندگی مقرون به صرفه و طبیعت زیبا و مالیات پایین نیز شامل میشود.  پاراگوئه جهت کل افرادی که هدفشان از مهاجرت رسیدن به آرامش و زندگی راحت تر میباشد. در کل می‌توان به اسانی این کشور را به عنوان یک خانه مناسب برگزید.

سیاست‌های مهاجرتی راحت تر  کشور پاراگوئه باعث شده که مورد توجه مهاجران قرار بگیرد.  شاید براتون تعجب اور باشد اما درکل در این کشور می‌توان تنها در 3 ماه اقامت مادام عمر  را کسب کنید. و بعد از 3 سال جهت  شرکت در امتحان تابعیت درخواست داد. برای گرفتن اقامت مادام عمر به این سرعت کافیست 5000 دلار در بانک مرکزی پاراگوئه سرمایه‌گذاری کنید.بنابر این از آنجایی که کشاورزی جایگاه بزرگی در اقتصاد این کشور دارد، سرمایه‌گذاری و یا داشتن تخصص در این زمینه می‌تواند مسیر مناسبی جهت مهاجرت به پاراگوئه باشد.

مکزیک؛ همسایه‌ی جذاب و پر ماجرای آمریکا

کشور مکزیک یکی دیگر از کشورهای قاره آمریکا می باشد. که روند راحتری را جهت مهاجرت مد نظر دارد. . این کشور که برای انواع غذاهای لذیذ خود معروف میباشد. که  یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان کالاهای صنعتی و کشاورزی و نفتی در جهان محسوب میشود.. بر اساس اعلام بانک جهانی، GDP این کشور در سال 2019 برابر با 1.258 تریلیون دلار بود. با وجود چنین تنوع بودن اقتصادی جای هیچ تعجب نیست که چرا سرمایه‌گذاران به مهاجرت به این کشور علاقه‌ زیادی دارند. وقت لازم جهت گرفتن  اقامت مادام عمر در کشور مکزیک 5 سال است، اگرشخصی که با یکی از شهروندان این کشور ازدواج می‌کنند و یا در خاک آن صاحب فرزندی بشود ، می‌توانند در حدود 2 سال اقامت مادام عمر خود را بدست اورد. جهت گرفتن  اقامت مکزیک نیز باید با تاریخ وزبان این کشور آشنایی کافی داشته باشد.

 

پاناما؛ مرکز اتصال دو آمریکای جنوبی و شمالی 

قاره آمریکا بی تردید برای اشخاصی که به دنبال راه حل اسانتر جهت مهاجرت می باشند مقصدی مناسب میباشد. این کشور زیبای آمریکای مرکزی، به کل اشخاصی که 5 سال را در این کشور اشتغال به کار میباشند.، اقامت مادام عمر داده میشود. بنابراین  دارندگان اقامت مادام عمر قادرند بعد از گذشت 5 سال بدون شرکت در هیچ امتحانی جهت گرفتن اقامت قدم بردارند. علاوه در زمینه مهاجرت ( کاری و تحصیلی )، شما قادرید که ازروش  سرمایه‌گذاری 40 هزار دلار در زمینه زندگی  جنگلی این کشور یک ویزای 5 ساله را بگیرند و همچنین با بالا بودن  مبلغ سرمایه‌گذاری خود به 80 هزار دلار قادرند فقط بعد از گذشت یک سال اقامت مادام عمر  پاناما را در دست داشته باشید.

آرژانتین؛ بزرگ، زیبا، پیشرفته و پر از فرصت...

کشور آرژانتین  یکی دیگر از کشورهای آمریکای لاتین مکان مناسب جهت مهاجرت خانوادگی و لذت بردن از زندگی ساحلی میباشد . کشور ارژانتین دومین و هشتمین کشور بزرگ میباشد و به ترتیب در آمریکای جنوبی و جهان، یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای  آمریکای جنوبی محسوب میشود. و GDP آن حدود 450000 بیلیون دلار میباشد.. دوستداران به مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری قادرند  مبلغ 1.5 میلیون پرو (18000 دلار آمریکا) در صنایع خدمات ویا تجارت و کشاورزی اقامت مادام عمر این کشور را اخذ نمایند.  در کل شما قادرید بعد از 2 سال زندگی در آرژانتین جهت گرفتن اقامت مادام عمر اقدام نمایند. بنابراین گرفتن اقامت این کشور نیز بسیارراحتر هست. جهت اقامت شهروندی  آرژانتینی کافیست با یک مدرک نداشتن  سوءپیشینه بوده  از شرایط مالی پایداری جهت شرکت در امتحان اقامت  درخواست دهید که مهم‌ترین شرط پذیرش ان اشنایی کامل به زبان اسپانیایی میباشد.. 

سنگاپور؛ نماد ثروت، پیشرفت، تمدن و قانونمندی در آسیا

کشور سنگاپور نه فقط یکی از کشورهای پیشرفته‌ترین آسیا میباشد. بلکه در مقطع  جهانی نیزمعروف  از اعتباری بالایی برخوردار میباشد. بخصوص  در قسمتهای اقتصاد و تجارت . دانشگاه ملی سنگاپور روش برنامه رتبه‌بندی QS در رتبه 11م جهان جای دارد . و بهترین دانشگاه قاره آسیا نیز محسوب میشود. بنابراین در روش مهاجرت تحصیلی که ممکن است دوستدارترین روش در زمینه  مهاجرتی به سنگاپور باشد، مهاجرت کاری نیز تقاضای فراوانی دارد. کسانیکه ویزای کاری این کشور را دارند .(S Pass) قادرند  بعد  از گذشت 6 ماه جهت گرفتن اقامت مادام عمر سنگاپور اقدام کنند. بنابراین امکان شرکت در سیستم مهاجرت سرمایه‌گذاری سنگاپور نیز برای دوستداران  که بتوانند حداقل 2.5 میلیون دلار سنگاپور در یکی از شرکت‌های قسمت انرژی‌های جایگزین، نانوتکنولوژی،و قسمت  تخصصی سرمایه گذاری و سلامت وجود دارد. گرفتن اقامت  این کشور همراه با امتحان  و مراسمی پرشکوه میباشد.  که در آن شهروندان ورودی جدید  سرود ملی سنگاپور را خوانده و حتی عکس‌های یادگاری میگیرند.

جمهوری دومینیکن؛ دروازه‌ی ورود به کشورهای دیگر در قلب کارائیب

زندگی در جزایر کارائیب با داشتن  ساحل زیبای آبی رنگ و فضای آرامبخش آن می‌تواند در فهرست مورد نظر افراد  زیادی باشد. جمهوری دومینیکن بزرگترین اقتصاد در حال رشد آمریکای جنوبی را دردست دارد . که طبق گسترش قسمت  خدمات در حال پیشرفت میباشد . راه مهاجرت سرمایه‌گذاری به این کشور بسیاراسان بوده و فقط  کافیست تا منبع درآمدی خارج از این کشور به ارزش 2000 دلار در ماه داشته و به مدت 5 سال در بانک‌های این کشور سرمایه‌گذاری کنید. تقاضا کنندگان گرفتن اقامت دومینیکن نیز میبایست در امتحان  شرکت کنند که در آن قدرت زبانی و دانش آن‌ها نسبت به  تمدن و تاریخ  این کشوربرسی میشود.

ساده‌ترین مسیر مهاجرتی در سال 2023

بنابراین کشورهای بیان شده  شما قادرید  جهت مهاجرت به کشورهای اروپایی، استرالیا و امریکایی نیز ازروش  مهاجرت تحصیلی قدم بردارید.  ولی روش  بررسی و گرفتن  ویزای تحصیلی در دیگر  کشورها ی دشوارتر از دیگر کشورها میباشد. ، با این وجود این روش  بنابراین مطمئن‌ترین مسیر مهاجرتی در جهان محسوب  می‌شود که ریسک کمی به همراه داشته و به تقاضا  فرصتی خاصی جهت آشنایی با کشور مقصد و پذیرش  در آن را میباشد . 

                                                        شما می‌توانید  جهت مشاوره از طریق  شماره های زیر  به مشاورین ما در موسسه دایانا مهاجر تماس حاصل فرمایید. 

                                                                                                                            

                                                                                                                               09164426113

                                                                                                                                09917036656

                                                                                                                                09039635025 

                                                                                                                                                     

 

 

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top