خدمات مهاجرتی

  • زندگی در انگلستان

    1397/12/13 - 18:49:54
    زندگی در انگلستان

    افراد مقيم كشور انگلستان از استاندارد بالای زندگی، آموزش و سـرگرمی برخوردار هستند. نظام آموزشی بريتانيا ، دانشگاه ها و دیگر موسسات این کشور از جایگاه والایی در جهان برخوردار هستند. سيستم بهداشت انگلستان، كه با سرمايه عمومی ايجاد شده است، می كوشد همگام با بخش خصوصی درحال توسعه از عموم و مردم و نیازمندان به صورت رایگان مراقبت کند. 

    برخی واقعيت ها در نظر اول ممكن است تعجب بيننده را برانگيزد! مراجعه به كتابخانه های عمومی در انگلستان بيش از رفتن به سينما متداول است و تعداد بيشتری از افراد به جای رفتن به پارك های سرگرمی و كنسرت های پاپ، به بازدید از موزه ها و کتابخانه ها می پردازند. علاوه بر آن مجموعه ای از امكانات ورزشی قابل استفاده عموم با قيمت مناسب توسط مسئولين محلی فراهم شده و در عين حال تعداد باشگاهها و ورزشگاههاي خصوصی نيز روبه افزايش است.
     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کار انگلیس

    1397/12/13 - 16:28:59
    ویزای کار انگلیس

    یکی از راههای مهاجرت به انگلستان اخذ ویزای کاری انگلیس می باشد. باید یادآور شویم که ویزاهای کاری بلند مدت انگلستان تحت عنوان ویزاهای Tier 2 و ویزاهای کوتاه مدت تحت عنوان ویزاهای Tier 5 شناخته می شوند.

    افرادی که ویزای کاری انگلیس را دریافت می نمایند مجوز اقامت کاری در انگلیس را داشته و نهایتا با داشتن این ویزا به مدت پنج سال متوالی می توانند برای اقامت دائم کشور انگلستان اقدام نمایند .

    در ادامه مطلب، شما با جزییات بیشتری در خصوص ویزای کار کشور انگلستان و مهاجرت کاری به انگلستان آشنا خواهید شد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تجاری انگلستان

    1397/12/13 - 15:50:56
    ویزای تجاری انگلستان

    افرادی که برای حداکثر 6 ماه قصد اقامت در انگلستان جهت بررسی و برآورد طرح های تجاری را دارند، می توانند برای دریافت ویزای تجاری در گروه استاندارد ویزا ( Standard Visa ) اقدام نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای دیدار اقوام در انگلستان

    1397/12/13 - 13:02:45
    ویزای دیدار اقوام در انگلستان

    ویزای دیدار اقوام انگلیس برای متقاضیانی است که می خواهند برای دیدار اقوام ، دوستان و آشنایان وارد انگلستان شوند. زمان این ویزا عموما”6 ماه میباشد و دارندگان این نوع ویزا نباید طی مدت حضور خود در انگلستان به استخدام کاری در آیند. این نوع ویزا قابل تمدید یا قابل تغییر نیست. و افرادی که در خواست آنها از طرف دولت انگلستان برای این نوع ویزا رد می شود اجازه ندارند نسبت به این تصمیم اعتراض نمایند مگر اینکه این نوع در خواست, برای فامیل درجه اول بوده باشد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای پزشکی انگلستان

    1397/12/13 - 12:56:07
    ویزای پزشکی انگلستان

    در این روز ها افراد زیادی با مبتلا شدن به بیماری های خاص و حاد برای درمان اقدام به اخذ ویزای پزشکی انگلستان می کنند. کشور های اروپایی از جمله انگلستان، آلمان و... تجهیزات پزشکی پیشرفته ای دارند به همین دلیل مقصدی مطمئن برای خدمات درمانی و پزشکی افراد محسوب می شود.

    در ادامه این مقاله به بررسی اطلاعات درمورد ویزای درمان انگلیس می پردازیم. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که با ما همراه باشید و کل مطالب را مطالعه نمایید. 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی انگلستان

    1397/12/13 - 11:01:02
    ویزای توریستی انگلستان

    ویزای توریستی انگلستان به اتباع خارجی این امکان را می‌دهد که برای اهداف توریستی، تجارت، تحصیل یا سایر فعالیت‌های مجاز، به انگلستان سفر کنند و برای مدت کوتاهی در این کشور اقامت داشته باشند. حداکثر زمان مجاز برای ویزای توریستی انگلیس 6 ماه است . در برخی موارد خاص شما میتوانید ویزای توریستی خود را تمدید کنید. 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای ازدواج انگلستان

    1397/12/13 - 11:14:35
    ویزای ازدواج انگلستان

    ویزای ازدواج انگلیس برای متقاضیانی است که قصد ازدواج با شهروند یا فرد دارای اقامت دائم انگلستان را دارند. این نوع از ویزای انگلیس به دو دسته ویزای ازدواج و ویزای نامزدی تقسیم میشود که شرایط آنها تقریبا مشابه هم است در هر دو دسته متقاضی باید از چند جهت سفارت یا مراجع قانونی را قانع کند. اگر فردی تصمیم به ازدواج صوری با شهروندی انگلیسی یا فردی مقیم انگلیس بگیرد، مشمول این نوع ویزا نخواهند شد و اگر تصمیم آنها برای ازدواج صوری مشخص شود، ممکن است برای همیشه از ورود به انگلستان، محروم شوند. در هر دو دسته متقاضی باید از چند جهت سفارت یا مراجع قانونی را قانع کند.

    ادامه مطلب ...
  • زندگی در کانادا

    1397/12/18 - 11:34:26
    زندگی در کانادا

    کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت می باشد و سالانه افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می نمایند. کشور کانادا در آمریکای شمالی و در همجواری آمریکا واقع شده است. کانادا کشوری سردسیر است و اکثر جمعیت آن در بخش جنوبی و خوش آب و هوای این کشور در نزدیکی خاک آمریکا زندگی می کنند. کانادا دارای 10 استان و 3 قلمرو است. مساحت این کشور 9،985،000 کیلومتر مربع و جمعیت آن 35،675،834  نفر می باشد. پایتخت این کشور اتاوا است و مهمترین شهرهای آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند.

    زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی و واحد پولی آن دلار کانادا است. کانادا دهمین کشور دارای بالاترین شاخص میزان رضایت از زندگی در جهان است. جامعه مهاجر پذیر کانادا، دانشگاه ها و مدارس تراز اول، امنیت اجتماعی، موقعیت شغلی فراوان و رفاه اجتماعی در این کشور، سبب محبوبیت آن در بین مهاجرین است. 

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

    1398/12/23 - 10:48:56
    مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

    <p><span style="color:#000000"><span style="font-size:16px">سرمایه گذاری یکی از راه های مهاجرت به کانادا محسوب می شود.</span></span><span style="color:#000000"><span style="font-size:16px">&nbsp;پاسپورت کانادا برای کسانی که مشتاق به سرمایه گذاری در کانادا هستند قابل دسترسی است و فرد با سرمایه گذاری در کانادا می تواند از مزیت دریافت پاسپورت کشور کانادا برخوردار شود&nbsp;و این را یکی از نکات بر جسته جهت سرمایه گذاری در کانادا (کسب اقامت از طریق سرمایه گذاری) میتوان نام برد.</span></span><span style="color:#000000"><span style="font-size:16px">&nbsp;لازم به ذکر است که سرمایه گذاری در کانادا روش های متنوعی دارد که متقاضیان می توانند در استان های مختلف کانادا سرمایه گذاری نمایند. اما تنها برخی از روش های سرمایه گذاری در کانادا منجر به اقامت می گردد،&nbsp;به طور مثال ایجاد یک کسب و کار جدید در کانادا و ارائه یک گزارش ۱۸ ماهه به دولت کانادا و اثبات نمودن سودآوری طرح اقتصادی می تواند به&nbsp;در خواست اقامت دائم متقاضیان کمک&nbsp;کند.</span></span><span style="color:#000000"><span style="font-size:16px">&nbsp;در صورتی که سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید ملک در این کشور منجر به اقامت دائم متقاضیان نخواهد شد.</span></span></p>

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به کانادا از طریق ویزای اسکیل ورکر

    1397/12/18 - 10:40:45
    مهاجرت به کانادا از طریق ویزای اسکیل ورکر

    نرخ بیکاری کشور کانادا در سال 2018 به میزان 5.9 درصد بوده است که با توجه به نیاز بسیار این کشور به نیروی کار ماهر، شرایط خوبی را برای مهاجرت کاری به این کشور برای متقاضیان فراهم نموده است. 

    پس کسب اقامت دائم کانادا از طریق اسکیل ورکر یکی از بهترین راههای مهاجرت به کانادا برای افراد متخصص جهت مهاجرت به کشور کانادا می باشد. 

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به کانادا از طریق تولد

    1398/12/24 - 11:23:47
    مهاجرت به کانادا از طریق تولد

    یکی از موارد مورد علاقه زوج های جوان برای اخذ اقامت کشور کانادا، این است که از طریق ویزای توریستی به کانادا سفر کرده و فرزند خود را در کانادا به دنیا بیاورند تا بتوانند برای خود و فرزندشان اقامت و تابعیت کانادا را اخذ نمایند. بر اساس قانون کشور کانادا هر فردی که از 15 فوریه 1977 در خاک کانادا متولد شود، از بدو تولد شهروند کانادا خواهد شد. طبق این قانون لازم نیست که پدر و مادر کودک شهروند کانادا باشند. البته باید توجه داشت که با این روش فقط کودک، شهروند خواهد شد و والدین او باید از شیوه‌های دیگر تابعیت کانادا را کسب کنند.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

    1398/12/24 - 12:26:29
    مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

    ازدواج با یک فرد کانادایی یا کسی که اقامت دائم این کشور را دارد یکی از راههای مهاجرت به کانادا می باشد. شرایط اقامت کانادا از طریق ازدواج به دو بخش تقسیم می‌شود: شرایطی که اسپانسر( همسری که تابعیت کانادا را دارد) باید داشته باشد و شرایطی که اسپانسرشونده (همسری که تابعیت کانادا ندارد و قرار است با تحت حمایت قرار گرفتن توسط همسرش به کانادا مهاجرت کند) باید داشته باشد.

    ادامه مطلب ...
  • تابعیت کانادا

    1398/12/26 - 09:21:05
    تابعیت کانادا

    برای دریافت اقامت و تابعیت کانادا راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه این مقاله به بررسی تمامی روش ها و راه ها میپردازیم

    ادامه مطلب ...
  • زندگی در استرالیا

    1398/12/26 - 10:12:31
    زندگی در استرالیا

    استرالیا کشوری توسعه‌یافته در نیم‌کره‌ جنوبی و  7,686,850 کیلومتر مربع وسعت دارد همچنین  ششمین کشور پهناور دنیاست.

     در سال 1901 از بریتانیا مستقل شد. کانبرا پایتخت استرالیا جایگاه مجلس کشور و خانه‌ی فرماندار کل می باشد که به‌صورت تشریفاتی و به نمایندگی از ملکه الیزابت دوم ریاست دولت را در استرالیا به عهده گرفته است، اما در عمل نخست‌وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس، اداره‌ کشور را در دست دارند. 

    از نظر مرزی می توان گفت استرالیا با هیچ کشوری مرز خاکی ندارد و دور آن را از شرق اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا و خلیج دربرگرفته‌اند. در حقیقت این کشور سرزمین اصلی قاره‌‌ی اقیانوسیه، کوچک‌ترین قاره‌‌ی دنیاست.

    استرالیا که همچون جزیره‌ای بزرگ در اقیانوس آرام واقع شده، از نظر زمین‌شناسی کهن‌ترین خشکی جهان است. نکته‌ی جالب اینجاست که استرالیا متنوع‌ترین کشور در دنیا از لحاظ زیست‌بوم است. که سازمان ملل در سال 2018 جمعیت استرالیا را حدود 25 میلیون نفر اعلام کرد. تراکم جمعیتی استرالیا 3 نفر در هر کیلومتر مربع است که یکی از کم‌ترین ارقام تراکم جمعیتی در دنیاست. شاید باورش سخت باشد اما 90% جمعیت در حومه‌ شهرها زندگی می‌کنند و متوسط سن مردم استرالیا 37.5 سال است.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به استرالیا از طریق کار

    1398/12/26 - 23:51:09
    مهاجرت به استرالیا از طریق کار

    مهاجرت به استرالیا از طریق کار همیشه مورد سوال برخی از متقاضیان مهاجرت بوده است.

    ویزا های کار استرالیا با تنوع بسیاری بر اساس شرایط تمام متقاضیان از سمت دولت و اداره مهاجرت استرالیا مشخص شده است که برخی از این ویزا ها منجر به مهاجرت و کسب اقامت در استرالیا خواهد شد.

    ویزا های کاری استرالیا با توجه به Sub class مشخص شده مخصوص به آن ویزا خواهد شد که عموما بر اساس تحصیلات متقاضی، مهارت های فردی، ‌میزان تجربه کاری آنان و در نهایت برخورداری از مدرک زبان انگلیسی سنجیده می شود و بر اساس Point Based System می باشد.

    افراد در صورت واجد شرایط شدن بودن می توانند با دریافت این ویزا وارد خاک استرالیا شوند و اقامت کاری استرالیا را دریافت نمایند. 

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

    1399/01/05 - 11:37:08
    مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

    استرالیا به دلیل وجود استاندارد های بالای زندگی و شرایط ایده آل اقتصادی مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری در سطح جهان قرار گرفته است.

    از این رو علاقه مندان مهاجرت به استرالیا در نظر دارند با بررسی دقیق قوانین مهاجرتی در استرالیا و بررسی میزان ریسک سرمایه گذاری و خطر سلب مالکیت با شرایط سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوند، تا بتوانند از طریق سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت کنند.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

    1399/01/06 - 10:07:59
    مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

    ازدواج با یک فرد استرالیایی یکی از روش های مهاجرت به استرالیا می باشد.

    اما باید مد نظر داشت که بر اساس قوانین مهاجرتی استرالیا اقامت دائم از طریق ازدواج با یک فرد استرالیایی به فرد در همان ابتدای ورود به کشور استرالیا داده نمی شود. به همین دلیل در ابتدا یک اقامت موقت برای فرد در نظر گرفته شده است که افراد می توانند آن اقامت را به صورت سالیانه تمدید کنند و باید اثبات نمایند که مدت زمان طولانی با همسر و یا شریک زندگی خود در استرالیا زندگی کرده اند تا بتوانند در خواست خود را جهت کسب اقامت دائم به اداره مهاجرت استرالیا تسلیم نمایند. 

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به استرالیا از طریق تولد

    1399/01/06 - 11:48:34
    مهاجرت به استرالیا از طریق تولد

    یکی از روشهای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت و در ادامه تابعیت استرالیا تولد فرزند در خاک استرالیا می باشد. 

    ادامه مطلب ...
  • زندگی در یونان

    1398/11/22 - 22:54:00
    زندگی در یونان

    یونان امروزه بعنوان یکی از بهترین کشورها برای اخذ بورسیه تحصیلی و زندگی عالی شناخته شده است. تحصیل در کشور یونان با هزینه ای بسیار ارزان و با زبان یونانی و یا انگلیسی می باشد

     همچنین باید ذکر کرد که دانشگاه های پزشکی در یونان معتبرترین دانشگاه های دنیا محسوب می شوند.

    ادامه مطلب ...
  • انواع ویزای یونان و چگونگی اخذ آنها

    1399/05/03 - 22:23:36
    انواع ویزای یونان و چگونگی اخذ آنها

    در این مقاله استاد حمیدی با تجربیات بسیار فراوان خود در زمینه مهاجرت و زندگی در کشور زیبای یونان شما را با انواع ویزای یونان که به چهار دسته تقسیم می شوند و به آنها Greece visa types گویند آشنا می سازد.

    این چهار دسته از ویزا عبارتند از:

    ویزای نوع A      ویزای نوع B     ویزای نوع C     ویزای نوع D

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت از طریق کار به یونان

    1398/11/23 - 00:06:33
    مهاجرت از طریق کار به یونان

    در ابتدا لازم به ذکر است که اخذ ویزای کاری یونان برای ایرانیان دشوار است. ولی در کل برای اخذ ویزای کار یونان دو روش موجود است که در هر صورت یک سری اقدامات وجود دارد که شاید بتوانند مسیر را کمی هموارتر نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت سرمایه گذاری به یونان

    1398/11/22 - 23:58:33
    مهاجرت سرمایه گذاری به یونان

    مهاجرت سرمایه گذاری به کشور یونان یکی از بهترین روشهایی است که پیش روی افراد قرار دارد. در این روش فرد باید از توانایی مالی بالایی برخوردار باشد

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت از طریق خود حمایتی یا تمکن مالی به یونان

    1399/05/03 - 09:40:26
    مهاجرت از طریق خود حمایتی یا تمکن مالی به یونان

    در این مقاله با بررسی شرایط مهاجرت از طریق روش خودحمایتی یونان یا همان تمکن مالی که در اختصار FIP که مخفف واژه ( Financial Independent Person ) می باشد شما را با روش دیگری از مهاجرت به کشور یونان آشنا خواهیم کرد.

    همان گونه که شاهد هستید هر ساله افراد زیادی برای برخورداری از شرایط بهتر رفاهی قصد مهاجرت به دیگر کشورهای دنیا را دارند. یکی از این کشورها که افراد زیادی در مورد شرایط مهاجرت به آن از ما سوال می پرسند کشور یونان می باشد. کشور یونان به دلیل برخورداری از پاسپورتی معتبر در دنیا توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت از طریق ازدواج به یونان

    1398/11/23 - 00:00:30
    مهاجرت از طریق ازدواج به یونان

    یکی از روش هایی که اقامت کشور یونان را فراهم می سازد ازدواج با یک فرد از تبعه یونان است.

    این نکته را در ذهن خود داشته باشید که سند ازدواج یونانی 6 ماه از تاریخ صدور اعتبار دارد. به این معنی که اگر در طول شش ماه نامزد خود را به عقد دائم در نیاورید سند ازدواج شما نیاز به فراهم سازی مدارک و شرایط جدید دارد.

     
    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت از طریق تولد به یونان

    1398/11/23 - 00:01:57
    مهاجرت از طریق تولد به یونان

    سختگیری یونان در زمینه تابعیت تولد بسیار کم است، به این دلیل که این کشور سیستم خاک را به عنوان سیستم اصلی تابعیت در نظر داشته است و سیستم خون به صورت فرعی اعمال می شود.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت توریستی به یونان

    1398/11/23 - 00:10:33
    مهاجرت توریستی به یونان

    مهاجرت به یونان از طریق ویزای توریستی یا همان ویزای نوع C شینگن یک روش موقت و 90 روزه است. 

    ادامه مطلب ...
  • زندگی در فنلاند

    1399/11/04 - 16:26:00
    زندگی در فنلاند

    فنلاند هم جزء یکی از کشورهای اروپای شمالی می باشد. از همسایه های فنلاند می توان به کشورهای سوئد، نروژ و روسیه اشاره کرد که فنلاند با این کشورها هم مرز می باشد. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و این دلیل خوبی است. برای مهاجرت متقاضیانی که می‌خواهند در یک کشور اروپایی با کیفیت بالا زندگی کنند.  سومین کشور گران قیمت در اتحادیه اروپا فنلاند می باشد. در ادامه مطلب به بررسی شرایط زندگی در فنلاند می‌پردازیم... .

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کاری کشور فنلاند

    1399/11/15 - 12:18:26
    ویزای کاری کشور فنلاند

     فنلاند، از جمله کشورهای اروپایی می باشد. که رفاه اجتماعی و اقتصاد قدرتمند آن‌ باعث جذب افراد برای مهاجرت به این کشور شده. اولین قدم مهم در این مسیر، شناخت مشاغل موردنیاز فنلاند در سال 2020 و البته آماده‌سازی رزومه دقیق جهت دریافت جاب آفر معتبر می‌باشد.

    یکی دیگر از مسائل بسیار مهم، مهاجرت و اخذ اقامت اروپا، برای بسیاری از افراد در نقاط مختلف جهان می باشد. در ادامه به بررسی قوانین، شرایط کار در فنلاند و البته راه‌های اخذ ویزای کار و اقامت فنلاند می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای سرمایه گذاری فنلاند

    1399/11/15 - 15:21:23
    ویزای سرمایه گذاری فنلاند

    دغدغه ها و مسائل اقتصادی مختلف باعث شده است تا افراد زیادی به جهت سرمایه گذاری در روند های مالی مختلف راه هایی را انتخاب کنند. روش ها و راه هایی که برای سرمایه گذاری انتخاب می شود هر کدام دارای شرایط خاص و ویژگی هایی هستند. در واقع برای سرمایه گذاری لازم است تا قوانین و مقررات اقتصادی یک کشور را به طور دقیق مورد بررسی قرار داد و سپس برای سرمایه گذاری تصمیم گیری نمود.

    سرمایه گذاری به روش های مختلفی امکان پذیر است. به طور مثال می توان با خرید مسکن در کشوری جدید یا سرمایه گذاری و ثبت شرکت و یا خرید سهام برای این مسئله اقدام نمود. در این مقاله ما به بررسی روند سرمایه گذاری در فنلاند می پردازیم

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی فنلاند

    1399/11/28 - 14:32:59
    ویزای توریستی فنلاند

    کشور فنلاند نیز یکی از کشورهای زیبا و محبوب برای توریست ها و گردشگران می باشد. با سفر کردن به کشور زیبای فنلاند می توانید از مزرعه گوزن شمالی که در لاپلند فنلاند قراردارد دیدن کنید.

    و یا در جزیره فنلاندی آفتاب بگیرید  و یا به دیدن چراغ های شمالی مشغول باشید.

    در صورتی که بخواهید به فنلاند سفر کنید و عضو اتحادیه اروپا و شینگن نباشید باید هر چه سریعتر پروسه دریافت ویزای فنلاند را آغاز کنید افرادی که عضو اتحادیه شینگن هستند برای سفر به این کشور زیبا نیازی به دریافت ویزا ندارند.

    ادامه مطلب ...
  • ازدواج در فنلاند

    -
    ازدواج در فنلاند

    دریافت ویزای نامزدی و ازدواج در فناند:

    هرگاه فرد خارجی قصد ازدواج با فرد تبعه فنلاندی را داشته باشد. و یا با شخصی ازدواج کند که اقامت دائم فنلاند را داشته باشد. باید برای ازدواج و ورود به فنلاند ویزا را درخواست دهد. ویزایی که برای ورود به فنلاند داده می شود. با عنوان ویزای نامزدی و ازدواج فنلاند شناخته می شود . دریافت کردن ویزای نامزدی و ازدواج دارای شرایط بسیار زیادی می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین راه مهاجرت به فنلاند

    -
    بهترین راه  مهاجرت به فنلاند

    روش های متفاوتی برای مهاجرت به کشور فنلاند وجود دارد که افراد متناسب با شرایط خود می توانند برای آن اقدام نمایند. از معمول ترین روش های مهاجرت به کشور فنلاند می توان به:

    مهاجرت کاری. تحصیلی، سرمایه گذاری و پناهندگی اشاره کرد. برای اطلاع از روش های عنوان شده. این بخش را مطالعه فرمایید.

     افراد می توانند با استفاده از ویزای ازدواج به کشور فنلاند مهاجرت کنند در این روش افراد می بایست با یک فرد فنلاندی ازدواج کرده و در این صورت می توانند برای مهاجرت و کسب اقامت اقدام نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • خرید ملک در فنلاند

    -
    خرید ملک در فنلاند

    برای زندگی و اخذ اقامت در فنلاند باید از جزئیات  این کشور اطلاع داشته باشید.

    یکی از مسائل بسیار مهم برای زندگی در فنلاند اطلاع از هزینه های زندگی در فنلاند و شرایط زندگی در فنلاند است.

    در واقع شما باید در این زمینه به مهم ترین مسئله یعنی مکان سکونت خود با دقت فکر کرده و به بررسی این شرایط بپردازید.

    در واقع شما هر روش مهاجرتی به فنلاند را انتخاب کرده باشید. باز هم لازم است تا در زمینه اسکان خود تحقیق کرده باشید.

    ادامه مطلب ...
  • زندگی در ترکیه

    1400/04/06 - 13:36:44
    زندگی در ترکیه


    زندگی در ترکیه که یکی از کشور های همسایه ایران است و بخشی از ان در اوروپا واقع شده است. کشور ترکیه به روزترین و بهترین امکانات جهان را به شهروندانش ارائه میکند. که همین امر سبب شده است که ترکیه یکی از جذاب ترین مقصد های دنیا برای ادامه زندگی باشد.

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کار ترکیه

    1400/04/06 - 13:37:51
    ویزای کار ترکیه

    در ادامه این مطلب موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر به مدیریت استاد حمیدی ( یکی از برترین اساتید آیلتس ) شما را با موضوعاتی همچون انواع ویزای کار ترکیه، هزینه ویزاهای کار ترکیه، مدارک لازم برای ویزای کار، مدارک لازم برای ویزای همراه، میزان حقوق ترکیه، الزامات کار در ترکیه، اشنا می کند. 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای سرمایه گذاری ترکیه

    1400/04/06 - 13:38:33
    ویزای سرمایه گذاری ترکیه

    یکی از روش های مهاجرت به ترکیه سرمایه گذاری می باشد. ترکیه اقتصاد خوبی دارد و انتظار می رود که طی سال های اینده به مراتب خیلی بالاتری برسد.

    علاوه بر این دولت ترکیه سرمایه گذاری های مستقیم از خارج را بسیار حمایت می کند. دو دلیل اصلی که سرمایه گذاران به کشور ترکیه برای توسعه کار خود مراجعه میکنند، زیربنای خوب و نیروی کار رقابتی می باشد. اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک هم امکان پذیر است که در این مقاله موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر به ان می پردازد. 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای خرید ملک ترکیه

    1400/04/06 - 13:39:17
    ویزای خرید ملک ترکیه

    یکی دیگر از شیوه های مهاجرت که طی سال های اخیر بسیار محبوب شده است. مهاجرت از طریق ویزای خرید ملک می باشد.

    به این صورت که با خریدن ملک در کشور ترکیه از سفارت این کشور ویزا دریافت می کنید و می توانید برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید بعد از آن باتوجه به شرایطی خاص می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

    خرید ملک همچنین یکی از روش های سرمایه گذاری می باشد. که باعث جذب افراد زیادی به ترکیه برای اخذ اقامت دائم شده است. برای خرید ملک در ترکیه در ابتدا باید به اطلاعاتی درمورد مسائلی همچون:

    شرایط موجود در ترکیه، قیمت ملک، نحوه معامله و مالکیت و... دست یابید. با توجه به اخرین امارها در سال 2021 با اخذ پاسپورت ترکیه می توانید بدون ویزا به 72 کشور جهان سفر کنید.

     دارنده پاسپورت ترکیه این امکان را دارد که به کشورهایی مثل کویت، بحرین، لبنان و بیشتر کشورهای آفریقایی با ویزای فرودگاهی سفر کند. در عین حال می توانید برای ورود به کشورهایی مثل استرالیا و عمان، ویزای آنلاین دریافت کنید. ایرانیان این اجازه را دارند که بدون ویزا به مدت 3 ماه و در یک بازه 180 روزه، در ترکیه اقامت داشته باشند.

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی ترکیه

    1400/04/06 - 13:39:49
    ویزای توریستی ترکیه

    یکی از روش ها برای اقامت در ترکیه، اخذ ویزای توریستی می باشد.

    در ادامه این مطلب به چگونگی اخذ ویزای توریستی برای اتباع ایرانی خواهیم پرداخت. 

    همچنین با موضوعاتی از جمله هزینه اقامت توریستی، تمدید اقامت توریستی، مدارک لازم برای اقامت توریستی، شرایط اقامت توریستی در سال 2021 آشنا خواهید شد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای ازدواج ترکیه

    1400/04/06 - 13:40:22
    ویزای ازدواج ترکیه

     در این مقاله شرایط  اخذ اقامت ترکیه از طریق تولد فرزند و ویزای ازدواج را مطالعه خواهید کرد

    و همچنین مدارک لازم برای ویزای ازدواج ترکیه را مورد بررسی قرار می دهیم

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تولد فرزند ترکیه

    1400/04/06 - 13:41:05
    ویزای تولد فرزند ترکیه

    اخذ و دریافت اقامت ترکیه از طریق ویزای تولد فرزند کشور ترکیه

    شرایط و راه های قبولی در این پروسه همچنین قوانین کشور ترکیه برای ویزای تولد فرزند

    وضعیت آب و هوایی ترکیه و رسم و رسومات این کشور تقریبا به کشور خودمان ایران شباهت دارد

    ادامه مطلب ...
  • رد در خواست اجازه کار در ترکیه

    1400/11/27 - 11:20:44
    رد در خواست اجازه کار در ترکیه

    طبق قانون ماده مدنی 14 قانون کار برای اتباع خارجی که درخواست دارند در کشور ترکیه کار کنند ممکن است در خواستی که دارند رد شود و مورد قبول نباشد

    این به صورتی است که اگر در بازار داخلی ترکیه نیروی کافی باشد و احتیاجی به گرفتن نیروی خارجی نباشد امکان دارد که درخواست متقاضیان کار خارجی رد شود  

    ادامه مطلب ...
  • اجازه کار در ترکیه چالیشما ایزین

    1400/11/27 - 17:36:53
    اجازه کار در ترکیه چالیشما ایزین

    اگر با ویزای تحصیلی یا توریستی به ترکیه رفتید و به شما اجازه کار کردن ندانند می توانید از اجازه کار یا چالیشما ایزین (Çalışma İzni) استفاده نمایید

     درصورتی می توانید برای اقامت ترکیه اقدام نمایید که یک دعوت نامه کاری از کارفرمای ترک و اجازه کار یا چالشما ایزین داشته باشید 

    به نظر شما چه چیزی میتوا ند از این بهتر باشد که شما عزیزان بتوانید در یکی از پر بازدید ترین کشور های همسایه که جزئی از 20 قطب اقتصاد برتر جهان می باشد مشغول به کار شوید

    ادامه مطلب ...
  • کار هنگام تحصیل در یونان

    1400/11/30 - 17:47:38
    کار هنگام تحصیل در یونان

    تمامی دانشجویانی که در یونان تحصیل می کنند با توجه به مقطع تحصیلی که در آن هستند می توانند در هنگام تحصیل مشغول به کار شوند 

    کشور یونان یک کشور اروپایی می باشد که به نظام آموزشی و سیستم تحصیلی خود اهمیت زیادی می دهد و دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی نگران اقامت در این کشور نیستند به عبارتی دیگر در کنار تحصیل می توانند به کار دلخواه خود بپردازند و حقوق دریافتی دانشجویان می تواند به هزینه های تحصیل و زندگی شخصی فرد کمک کند

    ادامه مطلب ...
  • کار هنگام تحصیل در کانادا

    1400/12/04 - 17:01:11
    کار هنگام تحصیل در کانادا

    قبل از معرفی کار های دانشجویی کشور کانادا باید لغت سین نامبر ( SIN Number ) را به خوبی بشناسید زیرا داشتن این شماره برای کار دانشجویی اجباری می باشد

    ادامه مطلب ...
  • کار هنگام تحصیل در انگلستان

    1400/12/07 - 15:06:12
    کار هنگام تحصیل در انگلستان

    در این مقاله به دانشجویانی که متقاضی تحصیل و کار همزمان در انگلستان هستند می پردازیم و شرایط ، میزان ساعت کار و.... مشاغل دانشجویی در انگلستان را برای شما متقاضیان عزیز کاملا شرح داده ایم. تا آخر مقاله همراه ما باشید.

    ادامه مطلب ...
  • زندگی در آلمان

    1401/02/25 - 15:32:58
    زندگی در آلمان

    آلمان کشوری در غرب قاره اروپا است که از شمال با دانمارک، دریای شمال و دریای بالتیک، از غرب با فرانسه، از جنوب با سوئیس و اتریش، و از شرق با لهستان و چک  همسایه می باشد. همچنین آلمان دارای 357.121 کیلومتر مربع مساحت می باشد. (کمی کوچکتر از مجموع مساحت استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان) 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کار آلمان

    1401/02/25 - 15:34:02
    ویزای کار آلمان

    ویزای کار کشور آلمان با نام های ویزای (Blue card) کشور آلمان و ویزای جستجوی کار کشور آلمان (job seeker) از محبوبترین ویزاهای کاری در جهان می باشند. در حقیقت از آنجا که کشور آلمان دارای یکی از قدرتمندترین اقتصادهای جهان است ویزای کار کشور آلمان همیشه هواداران بسیاری داشته است. در ادامه مطلب که توسط کارشناسان امور مهاجرت موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر تدوین شده ،داده ها در رابطه با ویزای کاری کشور آلمان و شرایط گرفتن آن در سال 2022 تبیین گردیده است و تلاش شده تا پاسخ کاملی  برای پرسش های زیر گرداوری شود.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تحصیلی آلمان

    1401/05/01 - 17:53:54
    ویزای تحصیلی آلمان

    اخذ ویزای تحصیلی آلمان. برای بیشتر افرادی که قصد تحصیل و حتی مهاجرت به این کشور را داشته اند. سولاتی درباه قانون ها و شرایط این موضوع پیش آمده است. ما میخواهیم در این مقاله درباره مدارک مورد نیاز و شرایط زندگی و هزینه ها. در سال 2021 چند نکته را مورد بررسی قرار دهیم. اگر میخواهید ویزای تحصیلی آلمان را دریاف کنید.. این مقاله را تا پایان مورد مطالعه قرار دهید.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای سرمایه گذاری آلمان

    1401/02/25 - 15:34:26
    ویزای سرمایه گذاری آلمان

    سرمایه گذاری در آلمان، کشوری با اقتصاد قدرتمند : کشور آلمان با نام رسمی جمهوری آلمان در قاره اروپا قرار میگیرد. برلین پایتخت المان است که تقریبا همه شما ان را میشناسید. برلین یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد. آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک مرز مشترک دارد. در شرق با کشور لهستان و با جمهوری چک و همچنین با اتریش و سوئیس در جنوب مرز مشترک دارد. کشورهای فرانسه، لوکامزبورگ، بلژیک و هلند در غرب کشور المان واقع شده اند.

     

     

     

     

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی آلمان

    1401/02/25 - 15:35:26
    ویزای توریستی آلمان

    ویزای توریستی کشور  المان ویژه مسافرت های تفریحی برای مدت زمان محدود یا دیدار با فامیل و  اعضای خانواده می باشد. اگر قصد دارید برای تحصیل یا کار در آلمان اقدام کنید ویزای توریستی مناسب شما نیست . تالار شهر قدیمی در بامبرگ، قلعه شوسترین، بازار کریسمس نورنبرگ، جشنواره های مختلف، کلیسای جامع شهر کلن و بسیاری از مکان ها دیدنی  بجز اینها ، انواع آبجو و نوشیدنی ها، نان های خوشمزه و انواع غذاها، مهمان نوازی مردم این کشورو ...، از دیگر دلایل علاقه مندی بالای مهاجرین در سراسر جهان به دریافت این ویزاست که باعث شده فقط در سال2017 چهارصد و پنجاه و نه میلیون بازدید کننده به آلمان سفر کنند. با این وجود رفتن به آلمان راحت نیست و علیرغم اینکه آلمان با ورود بدون ویزا با تعداد زیادی از کشورها موافقت کرده ، هنوز کشورهایی وجود دارند که مردم آنها برای رفتن به آلمان نیازمند  به ویزای توریستی آلمان هستند، حتی برای مدت محدود. اگر شما می خواهید  برای مدتی کمتر از 3 ماه به آلمان برای دیدن اعضای خانواده یا دوستان و یا گشت و گذار  بروید، شما ویزای شینگن لازم دارید.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای ازدواج آلمان

    1401/02/25 - 15:36:11
    ویزای ازدواج آلمان

    ازدواج در کشورآلمان همیشه یکی از راه های مهاجرت به این کشور واخذ اقامت و تابعیت این کشور بوده است. طبق قوانین ازدواج در آلمان، قوانین مهاجرت به آلمان ازروش ازدواج این است که اگر شما به عنوان یک شخص خارجی با فردی که دارای تابعیت  آلمان است ازدواج کنید می توانید  اقامت این کشور را بگیرید و بعداز آن تابعیت کشور المان به دست اورید. ثبت ازدواج در آلمان به این صورت است که شما میتوانید  به نزدیک ترین دفتر های ثبت و اسناد درخواست دهید و پس از درخواست شما به دادستانی منتقل میشود و جواب آن به دفتر ثبت و اسناد ارسال می شود که مدت اعتبار آن تا 6 ماه قبل از ازدواج می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تولد فرزند در آلمان

    1401/02/25 - 15:36:45

    تولد در کشور آلمان و شرط های دریافت اقامت و تابعیت در کشور آلمان از روش تولد، در این متن  بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. چه شروطی برای دریافت اقامت آلمان از روش تولد در آلمان وجود دارد؟ امکان دریافت اقامت و تابعیت برای پدر و مادر نوزادان به دنیا امده در آلمان، وجود دارد؟ کشور آلمان، به عنوان یکی از کشورهای اتحادیه اروپا، از مقصدهای محبوب مهاجران خارجی محسوب می شود. که از جمله دلایل هواداران مهاجرت به المان، می توان به دارا بودن اقتصاد ثابت و قوی و امنیت بالای المان نام برد. برای مهاجرت به کشور آلمان و دریافت اقامت و پاسپورت این کشور روش های متفاوتی وجود دارد و تولد در آلمان یکی از این راه ها محسوب می شود. پس از مطالعه این مقاله و دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره راه مهاجرتی تولد در آلمان، می توانید با استفاده از مشاوره تلفنی رایگان ، موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر تصمیم گیری مناسب تری در مورد شروط و راه مهاجرت خود بگیرید.

    ادامه مطلب ...
  • زندگی در عمان

    1401/05/17 - 17:36:52
    زندگی در عمان

    مطلب پیشِ رو، راهنمای کامل زندگی در عمان در سال 2022 است که طبق اطلاعات و آمار دقیق گرداوری شده است. محتوای این صفحه مستمر به‌روزرسانی می‌شود تا اگر اطلاعات تازه‌ای به دستمان رسید، در اختیارتان بگذاریم. هنوز هم هستند کسانی که فکر می‌کنند عمان یک کشور بیابانی دور افتاده و نه‌ چندان جذاب عربی است و زندگی در عمان، چنگی به دل نمی‌زند! اگر روزی گذرتان به این کشور حوزه خلیج فارس بیفتد، خودتان مشاهده میکنید که این نوع طرز فکر تا چه حد اشتباه است و باید کاملاً برعکس به این قضیه نگاه کرد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کار عمان

    1401/06/05 - 15:21:12
    ویزای کار عمان

    شرایط گرفتن ویزای کار در عمان چیست؟ چه مدارکی برای گرفتن ویزای کار در عمان لازم است؟ چه نوع مشاغلی مشاغل مورد نیاز عمان در سال 2021 است؟ آیا کار در عمان باعث گرفتن اقامت و تابعیت در این کشور می شود؟ برای دریافت پاسخ این سوالات و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اخذ ویزای کار در عمان همراه ما باشید. این روزها کشور عمان به خاطر داشتن ارزش پولی بالا و همچنین داشتن کشوری رو به پیشرفت نظر مهاجران زیادی را برای مهاجرت به عمان جلب کرده است. راه های مهاجرت به عمان ازطریق کار تحصیل سرمایه گذاری و ثبت شرکت می باشد . 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تحصیلی عمان

    1401/06/08 - 16:19:05
    ویزای تحصیلی عمان

    عمان دارایی نظام سلطنتی است . که در جنوب کشور ایران واقع شده و دارای مرز زمینی مشترک با ایران دارد . مسقط پایتخت این کشوراست.  یکی دیگر از مهاجرت به کشور عمان تحصیل میباشد. . دانشگاه‌های  عمان دارای سطح بسیار زیادی میباشد . دانشجویان در مواقع تحصیل متوانند به عرصه کار وارد بشوند .  دانشگاه‌های عمان، دانشجویان پرتلاش و پر استعداد را بورسیه میکنند . که این بورسیه حتی هزینه سکونت دانشجویان را تحت نظر قرار مید هد . برای آشنا شدن تحصیل در کشور عمان با ما همراه باشید. اموزش موسیقی در کشور عمان به ندرت وجود دارد . یکی از وقسمت های مهم تحصیلی در کشور عمان تربیت بدنی میباشد . و این رشته هایی که مربوط به اموزش های هنر هستند . اهمیت زیادی دارند

    ادامه مطلب ...
  • ویزای سرمایه گذاری عمان

    1401/06/08 - 16:22:21
    ویزای سرمایه گذاری عمان

    سرمایه‌گذاری در عمان در سال 2022  تغییرات زیادی داشته است.
    به نتیجه رساندن  استراتژیک کشور عمان همواره باعث شده که  سرمایه‌ گذاری در عمان به عنوان موقعیت‌های جذب در کسب و کار محسوب شود . که اخیر دولت کشور عمان قوانین را برای سرمایه گذاری در عمان و ثبت شرکت  زیر نظر قرار دارد . همین امر باعث شده که  سرمایه‌گذاران خارجی به این کشور جذب شوند . بر اساس دلایلی مانند  زبیر ساخت های قوی و اقتصاد پایدار؛ تعداد زیادی در ایران هستند که به دنبال سرمایه گذاری در این کشور میباشند . 

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای خرید ملک عمان

    1401/06/08 - 16:23:31
    ویزای خرید ملک عمان

    خرید ملک در عمان

    در این نوشتار نکات و شرایط و مهاجرت به عمان از روش خرید ملک را بر اساس قوانین سال ۲۰۲۲ مورد بحث قرار داده ایم. نظام  عمان که در جنوب شرقی شبه‌جزیره عربستان قرار گرفته است .  یکی از آرام‌ترین  و امن ترین کشورها در منطقه خلیج فارس میباشد . در چند سال اخیر  این کشور با وجود بحران‌های قتصادی و  سیاسی منطقه پیشرفت زیادی داشته است. امروزه   فرصت های شغلی و تجاری و سیستم اموزشی و توسعه جدید شهری و زیرساخت‌های مدرن، و پتانسیل بالای درآمد باعث جذب مهاجر کننده از سراسر دنیا میباشد .  همچنین، یکی از شرایطی برای مهاجرت به کشور عمان از طریق خرید ملک میباشد . که در این نوشتار جهت  بررسی قوانین و مراحل مراحل  آن خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی عمان

    1401/06/08 - 16:24:14

    ویزای عمان برای ایرانیان هم به صورت VOA یا به صورت فرودگاهی ویزا Evisa عمان داده می شود . گرفتن ویزای توریستی عمان پیش از سفر باعث آرامش خاطر و کاهش ریسک می‌شود. جهت درخواست ویزای عمان شما از راه دور و فقط با ارسال مدارک  قادر هستید ویزا بگیرید که مراحل خیلی راحتی را دارد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای ازدواج عمان

    1401/06/08 - 16:25:05
    ویزای ازدواج عمان

    اخذ اقامت عمان از طریق ازدواج ، گرفتن ملیت در کشور  عمان از روش ازدواج با مرد عمانی ، قوانین و شرایط  ازدواج در عمان ، در این نشریه  مورد بحث  قرار می گیرد. ایا گرفتن ملیت عمان از طریق ازدواج با زن عمانی ممکن است ؟ 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تولد فرزند عمان

    1401/06/08 - 16:25:50
    ویزای تولد فرزند عمان

    دربسیاری از  کشور ها گرفتن اقامت برای نوزادانی که تازه به دنیا آمده اند به دو روش صورت میگیرد بعضی از برنامه های اقامتی در برخی از کشورها از روش برنامه خونی حمایت میکنند و بعضی از روش خاک. در این مقاله ما به شرح این دو روش خواهیم پرداخت و سوال مورد بحث بر این خواهد بود که کشور عمان از کدام روش حمایت می کند؟

    ادامه مطلب ...
  • صفر تا صد کار در ترکیه 2023

    1401/10/08 - 14:01:55

    صفر تا صد کار در کشور ترکیه در سال 2023، به شما برای پیدا کردن بهترین کار ممکن در ترکیه و دریافت اقامت این کشور، کمک میکند. کشور ترکیه و ایران وجه اشتراکات بسیاری دارند و به همین دلیل ایرانیان زیادی هر ساله برای مهاجرت کاری و سفر تفریحی کشور ترکیه را مد نظر دارند. شرایط کاری در این کشور مناسب ایرانیان است چرا که پس از گذشت زمانی افراد می‌توانند به کشورهای دیگر همانند آمریکا و کانادا و … مهاجرت کنند.

    برای مهاجرت کاری به کشور ترکیه در آغاز باید ویزای کاری این کشور را اخذ کرده و سپس از اخذ ویزا و اقامت کاری آن پس از ۵ سال می‌توانید تابعیت ترکیه را دریافت کنید. در ادامه میخواهیم تا شما را با انواع کار در ترکیه 2023 و شروط هرکدام آشنا کنیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تحصیلی آلمان

    1402/02/26 - 11:28:08

    شرایط اخذ ویزای تحصیلی آلمان  

    اولین و مهمترین شرایط اخذ ویزای تحصیلی آلمان، گرفتن پذیرش از دانشگاه های آلمان است. قدم دوم گرفتن پذیرش از کالج یا نهاد های دولتی وابسته به دانشگاه است. این به این خاطر است که این نهادها وظیفه ی آموزش زبان آلمانی و تدریس دروس پایه مرتبط با رشته ی آینده ی ما را دارند. به این نکته توجه کنید که اگر قصد یادگیری زبان آلمانی از پایه را داشته باشید و به این منظور بخواهید وارد آلمان شوید، سفارت آلمان برای شما ویزا صادر نمی کند. داشتن پذیرش از یک دانشگاه به این معنی نیست که شما اجازه ی تحصیل در آلمان را دارید. دانشجویان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا باید به سفارت خانه های آلمان در کشور خود برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان مراجعه کنند. همچنین ویزای توریستی و ویزای شنگن قابل تبدیل به ویزای تحصیلی نیست.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل در عمان

    1402/02/27 - 15:06:25

    تحصیل در عمان از سن 6 سالگی آغاز می شود. مدارس در عمان برای شهروندان عمانی رایگان است. زبان تحصیل در مدارس عربی می باشد اما علاوه بر عربی، زبان انگلیسی نیز به دانش آموزان آموزش داده می شود. شما به عنوان دانش آموز خارجی می توانید در  مدارس بین المللی کشور عمان تحصیل کنید. البته زبان تحصیل در این مدارس انگلیسی می باشد. شما به عنوان دانش اموز خارجی در عمان باید سالانه مبلغ بین 3 الی 10 هزار دلار پرداخت کنید اما تحصیل برای شهروندان عمانی به صورت رایگان می باشد.   مدارس بین المللی نظیر الباطنه، ABA، TAISM، KGIS و MIS سطح آموزشی و امکانات رفاهی بالایی را تا سن 18 سالگی در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. دانش آموزان شش سال اول را در مقطع ابتدایی و شش سال دوم را در مقطع دبیرستان به تحصیل می پردازند و پس از اتمام 12 سال تحصیل، مدرک دیپلم خود را دریافت می کنند. در ادامه لیست تعدادی از مدارس بین المللی عمان و هزینه های آن ها را آورده ایم.

    • مدرسه بین المللی ال باطنه (ABIS) سالانه 4 الی 6 هزار ریال عمان شهریه دارد.
    • ABA آکادمی آمریکن-بریتیش سابق سالانه 3 تا 7 هزار ریال عمان شهریه دارد.
    • مدرسه بین المللی آمریکایی مسقط (TAISM) سالانه 5 تا 10 هزار ریال عمان شهریه دارد.
    • مدرسه بین المللی دانش (KGIS) سالانه 6 الی 10 هزار ریال عمان شهریه دارد.
    • مدرسه بین المللی مسقط (MIS) سالانه 2 تا 5 هزار ریال عمان شهریه دارد.
    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی کانادا

    1402/05/21 - 13:25:02
    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top