مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون آیلتس و مراکز مجاز برگزاری آزمون آیلتس

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون آیلتس چه در ماژول آکادمیک و چه در ماژول جنرال و همچنین استاد حمیدی توصیه میکند که قبل از ثبت نام در یکی از مراکز برگزار کننده آیلتس حتما ادامه این مقاله را بخوانید.

  • استاد حمیدی برترین مدرس آیلتس شیراز و آزمون آیلتس

از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال باید 

  •  عکس رنگی زمینه سفید
  •  پاسپورت یا کارت ملی

را نام برد.که نبود هر کدام از آنها مساوی با ثبت نام نشدن داوطلب آزمون آیلتس.

استاد حمیدی تاکید میکنند که: به خاطر داشته باشید که اگر برای بار اول یا بیشتر است که این آزمون را انجام می‌دهید باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • فرم ( IELTS Application Form) را از سایت مراکز مربوطه دانلود کرده و سپس آن را پر کنید و روز آزمون SPEAKING یا آزمون کتبی همراه خود ببرید.
  • درصورتی که قبلا آزمون داده‌اید، کارنامه آزمون قبلی خود را برای ارائه داشته باشید

 برای آشنایی بیشتر با نحوه ثبت نام در مراکز  برگزاری آزمون آیلتس (IELTS)  به توضیحاتی که در قسمت زیر ارائه داده شده است، توجه کنید.

 

به گفته سازمان سنجش: 

سازمان سنجش تنها مرجع صادرکننده مجوز فعالیت جهت برگزاری آزمون های بین المللی در ایران می باشد و فعالیت مراکزی که از این سازمان مجوز اخذ نکرده اند فاقد اعتبار و غیرقانونی می باشد. اسامی مراکزی که مجوز برگزاری آزمون IELTS را از این سازمان دریافت کرده اند به شرح زیر است. بدیهی است که مجوز سازمان صرفا جهت برگزاری آزمون IELTS می باشد و فعالیت های دیگر این موسسات منوط به اخذ مجوزهای جداگانه از مراجع ذیصلاح است.

مراکز اعلام شده توسط سازمان سنجش آیلتس تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش، موسسه فرهنگی و هنری ایرسافام، موسسه آموزش عالی آزاد پروشات نوین و موسسه پارسیان می‌باشند که با مراجعه به وبسایت این مراکز می‌توانید در آزمون آیلتس ثبت نام کنید.

 

همچنین شما با یک کلیک بر روی لینک زیر به لینک تمامی وبسایتهای رسمی این مراکز می توانید دسترسی پیدا کنید.

لینک وبسایت رسمی تمامی مراکز مجاز آیلتس جهت ثبت نام در آزمون آیلتس 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top