خدمات مهاجرتی - عمان

  • زندگی در عمان

    1401/05/17 - 17:36:52
    زندگی در عمان

    مطلب پیشِ رو، راهنمای کامل زندگی در عمان در سال 2022 است که طبق اطلاعات و آمار دقیق گرداوری شده است. محتوای این صفحه مستمر به‌روزرسانی می‌شود تا اگر اطلاعات تازه‌ای به دستمان رسید، در اختیارتان بگذاریم. هنوز هم هستند کسانی که فکر می‌کنند عمان یک کشور بیابانی دور افتاده و نه‌ چندان جذاب عربی است و زندگی در عمان، چنگی به دل نمی‌زند! اگر روزی گذرتان به این کشور حوزه خلیج فارس بیفتد، خودتان مشاهده میکنید که این نوع طرز فکر تا چه حد اشتباه است و باید کاملاً برعکس به این قضیه نگاه کرد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کار عمان

    1401/06/05 - 15:21:12
    ویزای کار عمان

    شرایط گرفتن ویزای کار در عمان چیست؟ چه مدارکی برای گرفتن ویزای کار در عمان لازم است؟ چه نوع مشاغلی مشاغل مورد نیاز عمان در سال 2021 است؟ آیا کار در عمان باعث گرفتن اقامت و تابعیت در این کشور می شود؟ برای دریافت پاسخ این سوالات و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اخذ ویزای کار در عمان همراه ما باشید. این روزها کشور عمان به خاطر داشتن ارزش پولی بالا و همچنین داشتن کشوری رو به پیشرفت نظر مهاجران زیادی را برای مهاجرت به عمان جلب کرده است. راه های مهاجرت به عمان ازطریق کار تحصیل سرمایه گذاری و ثبت شرکت می باشد . 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تحصیلی عمان

    1401/06/08 - 16:19:05
    ویزای تحصیلی عمان

    عمان دارایی نظام سلطنتی است . که در جنوب کشور ایران واقع شده و دارای مرز زمینی مشترک با ایران دارد . مسقط پایتخت این کشوراست.  یکی دیگر از مهاجرت به کشور عمان تحصیل میباشد. . دانشگاه‌های  عمان دارای سطح بسیار زیادی میباشد . دانشجویان در مواقع تحصیل متوانند به عرصه کار وارد بشوند .  دانشگاه‌های عمان، دانشجویان پرتلاش و پر استعداد را بورسیه میکنند . که این بورسیه حتی هزینه سکونت دانشجویان را تحت نظر قرار مید هد . برای آشنا شدن تحصیل در کشور عمان با ما همراه باشید. اموزش موسیقی در کشور عمان به ندرت وجود دارد . یکی از وقسمت های مهم تحصیلی در کشور عمان تربیت بدنی میباشد . و این رشته هایی که مربوط به اموزش های هنر هستند . اهمیت زیادی دارند

    ادامه مطلب ...
  • ویزای سرمایه گذاری عمان

    1401/06/08 - 16:22:21
    ویزای سرمایه گذاری عمان

    سرمایه‌گذاری در عمان در سال 2022  تغییرات زیادی داشته است.
    به نتیجه رساندن  استراتژیک کشور عمان همواره باعث شده که  سرمایه‌ گذاری در عمان به عنوان موقعیت‌های جذب در کسب و کار محسوب شود . که اخیر دولت کشور عمان قوانین را برای سرمایه گذاری در عمان و ثبت شرکت  زیر نظر قرار دارد . همین امر باعث شده که  سرمایه‌گذاران خارجی به این کشور جذب شوند . بر اساس دلایلی مانند  زبیر ساخت های قوی و اقتصاد پایدار؛ تعداد زیادی در ایران هستند که به دنبال سرمایه گذاری در این کشور میباشند . 

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای خرید ملک عمان

    1401/06/08 - 16:23:31
    ویزای خرید ملک عمان

    خرید ملک در عمان

    در این نوشتار نکات و شرایط و مهاجرت به عمان از روش خرید ملک را بر اساس قوانین سال ۲۰۲۲ مورد بحث قرار داده ایم. نظام  عمان که در جنوب شرقی شبه‌جزیره عربستان قرار گرفته است .  یکی از آرام‌ترین  و امن ترین کشورها در منطقه خلیج فارس میباشد . در چند سال اخیر  این کشور با وجود بحران‌های قتصادی و  سیاسی منطقه پیشرفت زیادی داشته است. امروزه   فرصت های شغلی و تجاری و سیستم اموزشی و توسعه جدید شهری و زیرساخت‌های مدرن، و پتانسیل بالای درآمد باعث جذب مهاجر کننده از سراسر دنیا میباشد .  همچنین، یکی از شرایطی برای مهاجرت به کشور عمان از طریق خرید ملک میباشد . که در این نوشتار جهت  بررسی قوانین و مراحل مراحل  آن خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی عمان

    1401/06/08 - 16:24:14

    ویزای عمان برای ایرانیان هم به صورت VOA یا به صورت فرودگاهی ویزا Evisa عمان داده می شود . گرفتن ویزای توریستی عمان پیش از سفر باعث آرامش خاطر و کاهش ریسک می‌شود. جهت درخواست ویزای عمان شما از راه دور و فقط با ارسال مدارک  قادر هستید ویزا بگیرید که مراحل خیلی راحتی را دارد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای ازدواج عمان

    1401/06/08 - 16:25:05
    ویزای ازدواج عمان

    اخذ اقامت عمان از طریق ازدواج ، گرفتن ملیت در کشور  عمان از روش ازدواج با مرد عمانی ، قوانین و شرایط  ازدواج در عمان ، در این نشریه  مورد بحث  قرار می گیرد. ایا گرفتن ملیت عمان از طریق ازدواج با زن عمانی ممکن است ؟ 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تولد فرزند عمان

    1401/06/08 - 16:25:50
    ویزای تولد فرزند عمان

    دربسیاری از  کشور ها گرفتن اقامت برای نوزادانی که تازه به دنیا آمده اند به دو روش صورت میگیرد بعضی از برنامه های اقامتی در برخی از کشورها از روش برنامه خونی حمایت میکنند و بعضی از روش خاک. در این مقاله ما به شرح این دو روش خواهیم پرداخت و سوال مورد بحث بر این خواهد بود که کشور عمان از کدام روش حمایت می کند؟

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل در عمان

    1402/02/27 - 15:06:25

    تحصیل در عمان از سن 6 سالگی آغاز می شود. مدارس در عمان برای شهروندان عمانی رایگان است. زبان تحصیل در مدارس عربی می باشد اما علاوه بر عربی، زبان انگلیسی نیز به دانش آموزان آموزش داده می شود. شما به عنوان دانش آموز خارجی می توانید در  مدارس بین المللی کشور عمان تحصیل کنید. البته زبان تحصیل در این مدارس انگلیسی می باشد. شما به عنوان دانش اموز خارجی در عمان باید سالانه مبلغ بین 3 الی 10 هزار دلار پرداخت کنید اما تحصیل برای شهروندان عمانی به صورت رایگان می باشد.   مدارس بین المللی نظیر الباطنه، ABA، TAISM، KGIS و MIS سطح آموزشی و امکانات رفاهی بالایی را تا سن 18 سالگی در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. دانش آموزان شش سال اول را در مقطع ابتدایی و شش سال دوم را در مقطع دبیرستان به تحصیل می پردازند و پس از اتمام 12 سال تحصیل، مدرک دیپلم خود را دریافت می کنند. در ادامه لیست تعدادی از مدارس بین المللی عمان و هزینه های آن ها را آورده ایم.

    • مدرسه بین المللی ال باطنه (ABIS) سالانه 4 الی 6 هزار ریال عمان شهریه دارد.
    • ABA آکادمی آمریکن-بریتیش سابق سالانه 3 تا 7 هزار ریال عمان شهریه دارد.
    • مدرسه بین المللی آمریکایی مسقط (TAISM) سالانه 5 تا 10 هزار ریال عمان شهریه دارد.
    • مدرسه بین المللی دانش (KGIS) سالانه 6 الی 10 هزار ریال عمان شهریه دارد.
    • مدرسه بین المللی مسقط (MIS) سالانه 2 تا 5 هزار ریال عمان شهریه دارد.
    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top