خدمات مهاجرتی - انگلستان

  • زندگی در انگلستان

    1397/12/13 - 18:49:54
    زندگی در انگلستان

    افراد مقيم كشور انگلستان از استاندارد بالای زندگی، آموزش و سـرگرمی برخوردار هستند. نظام آموزشی بريتانيا ، دانشگاه ها و دیگر موسسات این کشور از جایگاه والایی در جهان برخوردار هستند. سيستم بهداشت انگلستان، كه با سرمايه عمومی ايجاد شده است، می كوشد همگام با بخش خصوصی درحال توسعه از عموم و مردم و نیازمندان به صورت رایگان مراقبت کند. 

    برخی واقعيت ها در نظر اول ممكن است تعجب بيننده را برانگيزد! مراجعه به كتابخانه های عمومی در انگلستان بيش از رفتن به سينما متداول است و تعداد بيشتری از افراد به جای رفتن به پارك های سرگرمی و كنسرت های پاپ، به بازدید از موزه ها و کتابخانه ها می پردازند. علاوه بر آن مجموعه ای از امكانات ورزشی قابل استفاده عموم با قيمت مناسب توسط مسئولين محلی فراهم شده و در عين حال تعداد باشگاهها و ورزشگاههاي خصوصی نيز روبه افزايش است.
     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کار انگلیس

    1397/12/13 - 16:28:59
    ویزای کار انگلیس

    یکی از راههای مهاجرت به انگلستان اخذ ویزای کاری انگلیس می باشد. باید یادآور شویم که ویزاهای کاری بلند مدت انگلستان تحت عنوان ویزاهای Tier 2 و ویزاهای کوتاه مدت تحت عنوان ویزاهای Tier 5 شناخته می شوند.

    افرادی که ویزای کاری انگلیس را دریافت می نمایند مجوز اقامت کاری در انگلیس را داشته و نهایتا با داشتن این ویزا به مدت پنج سال متوالی می توانند برای اقامت دائم کشور انگلستان اقدام نمایند .

    در ادامه مطلب، شما با جزییات بیشتری در خصوص ویزای کار کشور انگلستان و مهاجرت کاری به انگلستان آشنا خواهید شد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تجاری انگلستان

    1397/12/13 - 15:50:56
    ویزای تجاری انگلستان

    افرادی که برای حداکثر 6 ماه قصد اقامت در انگلستان جهت بررسی و برآورد طرح های تجاری را دارند، می توانند برای دریافت ویزای تجاری در گروه استاندارد ویزا ( Standard Visa ) اقدام نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای دیدار اقوام در انگلستان

    1397/12/13 - 13:02:45
    ویزای دیدار اقوام در انگلستان

    ویزای دیدار اقوام انگلیس برای متقاضیانی است که می خواهند برای دیدار اقوام ، دوستان و آشنایان وارد انگلستان شوند. زمان این ویزا عموما”6 ماه میباشد و دارندگان این نوع ویزا نباید طی مدت حضور خود در انگلستان به استخدام کاری در آیند. این نوع ویزا قابل تمدید یا قابل تغییر نیست. و افرادی که در خواست آنها از طرف دولت انگلستان برای این نوع ویزا رد می شود اجازه ندارند نسبت به این تصمیم اعتراض نمایند مگر اینکه این نوع در خواست, برای فامیل درجه اول بوده باشد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای پزشکی انگلستان

    1397/12/13 - 12:56:07
    ویزای پزشکی انگلستان

    در این روز ها افراد زیادی با مبتلا شدن به بیماری های خاص و حاد برای درمان اقدام به اخذ ویزای پزشکی انگلستان می کنند. کشور های اروپایی از جمله انگلستان، آلمان و... تجهیزات پزشکی پیشرفته ای دارند به همین دلیل مقصدی مطمئن برای خدمات درمانی و پزشکی افراد محسوب می شود.

    در ادامه این مقاله به بررسی اطلاعات درمورد ویزای درمان انگلیس می پردازیم. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که با ما همراه باشید و کل مطالب را مطالعه نمایید. 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی انگلستان

    1397/12/13 - 11:01:02
    ویزای توریستی انگلستان

    ویزای توریستی انگلستان به اتباع خارجی این امکان را می‌دهد که برای اهداف توریستی، تجارت، تحصیل یا سایر فعالیت‌های مجاز، به انگلستان سفر کنند و برای مدت کوتاهی در این کشور اقامت داشته باشند. حداکثر زمان مجاز برای ویزای توریستی انگلیس 6 ماه است . در برخی موارد خاص شما میتوانید ویزای توریستی خود را تمدید کنید. 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای ازدواج انگلستان

    1397/12/13 - 11:14:35
    ویزای ازدواج انگلستان

    ویزای ازدواج انگلیس برای متقاضیانی است که قصد ازدواج با شهروند یا فرد دارای اقامت دائم انگلستان را دارند. این نوع از ویزای انگلیس به دو دسته ویزای ازدواج و ویزای نامزدی تقسیم میشود که شرایط آنها تقریبا مشابه هم است در هر دو دسته متقاضی باید از چند جهت سفارت یا مراجع قانونی را قانع کند. اگر فردی تصمیم به ازدواج صوری با شهروندی انگلیسی یا فردی مقیم انگلیس بگیرد، مشمول این نوع ویزا نخواهند شد و اگر تصمیم آنها برای ازدواج صوری مشخص شود، ممکن است برای همیشه از ورود به انگلستان، محروم شوند. در هر دو دسته متقاضی باید از چند جهت سفارت یا مراجع قانونی را قانع کند.

    ادامه مطلب ...
  • کار هنگام تحصیل در انگلستان

    1400/12/07 - 15:06:12
    کار هنگام تحصیل در انگلستان

    در این مقاله به دانشجویانی که متقاضی تحصیل و کار همزمان در انگلستان هستند می پردازیم و شرایط ، میزان ساعت کار و.... مشاغل دانشجویی در انگلستان را برای شما متقاضیان عزیز کاملا شرح داده ایم. تا آخر مقاله همراه ما باشید.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top