خدمات مهاجرتی - ترکیه

  • زندگی در ترکیه

    1400/04/06 - 13:36:44
    زندگی در ترکیه


    زندگی در ترکیه که یکی از کشور های همسایه ایران است و بخشی از ان در اوروپا واقع شده است. کشور ترکیه به روزترین و بهترین امکانات جهان را به شهروندانش ارائه میکند. که همین امر سبب شده است که ترکیه یکی از جذاب ترین مقصد های دنیا برای ادامه زندگی باشد.

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کار ترکیه

    1400/04/06 - 13:37:51
    ویزای کار ترکیه

    در ادامه این مطلب موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر به مدیریت استاد حمیدی ( یکی از برترین اساتید آیلتس ) شما را با موضوعاتی همچون انواع ویزای کار ترکیه، هزینه ویزاهای کار ترکیه، مدارک لازم برای ویزای کار، مدارک لازم برای ویزای همراه، میزان حقوق ترکیه، الزامات کار در ترکیه، اشنا می کند. 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای سرمایه گذاری ترکیه

    1400/04/06 - 13:38:33
    ویزای سرمایه گذاری ترکیه

    یکی از روش های مهاجرت به ترکیه سرمایه گذاری می باشد. ترکیه اقتصاد خوبی دارد و انتظار می رود که طی سال های اینده به مراتب خیلی بالاتری برسد.

    علاوه بر این دولت ترکیه سرمایه گذاری های مستقیم از خارج را بسیار حمایت می کند. دو دلیل اصلی که سرمایه گذاران به کشور ترکیه برای توسعه کار خود مراجعه میکنند، زیربنای خوب و نیروی کار رقابتی می باشد. اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک هم امکان پذیر است که در این مقاله موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر به ان می پردازد. 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای خرید ملک ترکیه

    1400/04/06 - 13:39:17
    ویزای خرید ملک ترکیه

    یکی دیگر از شیوه های مهاجرت که طی سال های اخیر بسیار محبوب شده است. مهاجرت از طریق ویزای خرید ملک می باشد.

    به این صورت که با خریدن ملک در کشور ترکیه از سفارت این کشور ویزا دریافت می کنید و می توانید برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید بعد از آن باتوجه به شرایطی خاص می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

    خرید ملک همچنین یکی از روش های سرمایه گذاری می باشد. که باعث جذب افراد زیادی به ترکیه برای اخذ اقامت دائم شده است. برای خرید ملک در ترکیه در ابتدا باید به اطلاعاتی درمورد مسائلی همچون:

    شرایط موجود در ترکیه، قیمت ملک، نحوه معامله و مالکیت و... دست یابید. با توجه به اخرین امارها در سال 2021 با اخذ پاسپورت ترکیه می توانید بدون ویزا به 72 کشور جهان سفر کنید.

     دارنده پاسپورت ترکیه این امکان را دارد که به کشورهایی مثل کویت، بحرین، لبنان و بیشتر کشورهای آفریقایی با ویزای فرودگاهی سفر کند. در عین حال می توانید برای ورود به کشورهایی مثل استرالیا و عمان، ویزای آنلاین دریافت کنید. ایرانیان این اجازه را دارند که بدون ویزا به مدت 3 ماه و در یک بازه 180 روزه، در ترکیه اقامت داشته باشند.

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی ترکیه

    1400/04/06 - 13:39:49
    ویزای توریستی ترکیه

    یکی از روش ها برای اقامت در ترکیه، اخذ ویزای توریستی می باشد.

    در ادامه این مطلب به چگونگی اخذ ویزای توریستی برای اتباع ایرانی خواهیم پرداخت. 

    همچنین با موضوعاتی از جمله هزینه اقامت توریستی، تمدید اقامت توریستی، مدارک لازم برای اقامت توریستی، شرایط اقامت توریستی در سال 2021 آشنا خواهید شد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای ازدواج ترکیه

    1400/04/06 - 13:40:22
    ویزای ازدواج ترکیه

     در این مقاله شرایط  اخذ اقامت ترکیه از طریق تولد فرزند و ویزای ازدواج را مطالعه خواهید کرد

    و همچنین مدارک لازم برای ویزای ازدواج ترکیه را مورد بررسی قرار می دهیم

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تولد فرزند ترکیه

    1400/04/06 - 13:41:05
    ویزای تولد فرزند ترکیه

    اخذ و دریافت اقامت ترکیه از طریق ویزای تولد فرزند کشور ترکیه

    شرایط و راه های قبولی در این پروسه همچنین قوانین کشور ترکیه برای ویزای تولد فرزند

    وضعیت آب و هوایی ترکیه و رسم و رسومات این کشور تقریبا به کشور خودمان ایران شباهت دارد

    ادامه مطلب ...
  • رد در خواست اجازه کار در ترکیه

    1400/11/27 - 11:20:44
    رد در خواست اجازه کار در ترکیه

    طبق قانون ماده مدنی 14 قانون کار برای اتباع خارجی که درخواست دارند در کشور ترکیه کار کنند ممکن است در خواستی که دارند رد شود و مورد قبول نباشد

    این به صورتی است که اگر در بازار داخلی ترکیه نیروی کافی باشد و احتیاجی به گرفتن نیروی خارجی نباشد امکان دارد که درخواست متقاضیان کار خارجی رد شود  

    ادامه مطلب ...
  • اجازه کار در ترکیه چالیشما ایزین

    1400/11/27 - 17:36:53
    اجازه کار در ترکیه چالیشما ایزین

    اگر با ویزای تحصیلی یا توریستی به ترکیه رفتید و به شما اجازه کار کردن ندانند می توانید از اجازه کار یا چالیشما ایزین (Çalışma İzni) استفاده نمایید

     درصورتی می توانید برای اقامت ترکیه اقدام نمایید که یک دعوت نامه کاری از کارفرمای ترک و اجازه کار یا چالشما ایزین داشته باشید 

    به نظر شما چه چیزی میتوا ند از این بهتر باشد که شما عزیزان بتوانید در یکی از پر بازدید ترین کشور های همسایه که جزئی از 20 قطب اقتصاد برتر جهان می باشد مشغول به کار شوید

    ادامه مطلب ...
  • صفر تا صد کار در ترکیه 2023

    1401/10/08 - 14:01:55

    صفر تا صد کار در کشور ترکیه در سال 2023، به شما برای پیدا کردن بهترین کار ممکن در ترکیه و دریافت اقامت این کشور، کمک میکند. کشور ترکیه و ایران وجه اشتراکات بسیاری دارند و به همین دلیل ایرانیان زیادی هر ساله برای مهاجرت کاری و سفر تفریحی کشور ترکیه را مد نظر دارند. شرایط کاری در این کشور مناسب ایرانیان است چرا که پس از گذشت زمانی افراد می‌توانند به کشورهای دیگر همانند آمریکا و کانادا و … مهاجرت کنند.

    برای مهاجرت کاری به کشور ترکیه در آغاز باید ویزای کاری این کشور را اخذ کرده و سپس از اخذ ویزا و اقامت کاری آن پس از ۵ سال می‌توانید تابعیت ترکیه را دریافت کنید. در ادامه میخواهیم تا شما را با انواع کار در ترکیه 2023 و شروط هرکدام آشنا کنیم.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top