خدمات مهاجرتی - فنلاند

  • زندگی در فنلاند

    1399/11/04 - 16:26:00
    زندگی در فنلاند

    فنلاند هم جزء یکی از کشورهای اروپای شمالی می باشد. از همسایه های فنلاند می توان به کشورهای سوئد، نروژ و روسیه اشاره کرد که فنلاند با این کشورها هم مرز می باشد. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و این دلیل خوبی است. برای مهاجرت متقاضیانی که می‌خواهند در یک کشور اروپایی با کیفیت بالا زندگی کنند.  سومین کشور گران قیمت در اتحادیه اروپا فنلاند می باشد. در ادامه مطلب به بررسی شرایط زندگی در فنلاند می‌پردازیم... .

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کاری کشور فنلاند

    1399/11/15 - 12:18:26
    ویزای کاری کشور فنلاند

     فنلاند، از جمله کشورهای اروپایی می باشد. که رفاه اجتماعی و اقتصاد قدرتمند آن‌ باعث جذب افراد برای مهاجرت به این کشور شده. اولین قدم مهم در این مسیر، شناخت مشاغل موردنیاز فنلاند در سال 2020 و البته آماده‌سازی رزومه دقیق جهت دریافت جاب آفر معتبر می‌باشد.

    یکی دیگر از مسائل بسیار مهم، مهاجرت و اخذ اقامت اروپا، برای بسیاری از افراد در نقاط مختلف جهان می باشد. در ادامه به بررسی قوانین، شرایط کار در فنلاند و البته راه‌های اخذ ویزای کار و اقامت فنلاند می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای سرمایه گذاری فنلاند

    1399/11/15 - 15:21:23
    ویزای سرمایه گذاری فنلاند

    دغدغه ها و مسائل اقتصادی مختلف باعث شده است تا افراد زیادی به جهت سرمایه گذاری در روند های مالی مختلف راه هایی را انتخاب کنند. روش ها و راه هایی که برای سرمایه گذاری انتخاب می شود هر کدام دارای شرایط خاص و ویژگی هایی هستند. در واقع برای سرمایه گذاری لازم است تا قوانین و مقررات اقتصادی یک کشور را به طور دقیق مورد بررسی قرار داد و سپس برای سرمایه گذاری تصمیم گیری نمود.

    سرمایه گذاری به روش های مختلفی امکان پذیر است. به طور مثال می توان با خرید مسکن در کشوری جدید یا سرمایه گذاری و ثبت شرکت و یا خرید سهام برای این مسئله اقدام نمود. در این مقاله ما به بررسی روند سرمایه گذاری در فنلاند می پردازیم

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی فنلاند

    1399/11/28 - 14:32:59
    ویزای توریستی فنلاند

    کشور فنلاند نیز یکی از کشورهای زیبا و محبوب برای توریست ها و گردشگران می باشد. با سفر کردن به کشور زیبای فنلاند می توانید از مزرعه گوزن شمالی که در لاپلند فنلاند قراردارد دیدن کنید.

    و یا در جزیره فنلاندی آفتاب بگیرید  و یا به دیدن چراغ های شمالی مشغول باشید.

    در صورتی که بخواهید به فنلاند سفر کنید و عضو اتحادیه اروپا و شینگن نباشید باید هر چه سریعتر پروسه دریافت ویزای فنلاند را آغاز کنید افرادی که عضو اتحادیه شینگن هستند برای سفر به این کشور زیبا نیازی به دریافت ویزا ندارند.

    ادامه مطلب ...
  • ازدواج در فنلاند

    -
    ازدواج در فنلاند

    دریافت ویزای نامزدی و ازدواج در فناند:

    هرگاه فرد خارجی قصد ازدواج با فرد تبعه فنلاندی را داشته باشد. و یا با شخصی ازدواج کند که اقامت دائم فنلاند را داشته باشد. باید برای ازدواج و ورود به فنلاند ویزا را درخواست دهد. ویزایی که برای ورود به فنلاند داده می شود. با عنوان ویزای نامزدی و ازدواج فنلاند شناخته می شود . دریافت کردن ویزای نامزدی و ازدواج دارای شرایط بسیار زیادی می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین راه مهاجرت به فنلاند

    -
    بهترین راه  مهاجرت به فنلاند

    روش های متفاوتی برای مهاجرت به کشور فنلاند وجود دارد که افراد متناسب با شرایط خود می توانند برای آن اقدام نمایند. از معمول ترین روش های مهاجرت به کشور فنلاند می توان به:

    مهاجرت کاری. تحصیلی، سرمایه گذاری و پناهندگی اشاره کرد. برای اطلاع از روش های عنوان شده. این بخش را مطالعه فرمایید.

     افراد می توانند با استفاده از ویزای ازدواج به کشور فنلاند مهاجرت کنند در این روش افراد می بایست با یک فرد فنلاندی ازدواج کرده و در این صورت می توانند برای مهاجرت و کسب اقامت اقدام نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • خرید ملک در فنلاند

    -
    خرید ملک در فنلاند

    برای زندگی و اخذ اقامت در فنلاند باید از جزئیات  این کشور اطلاع داشته باشید.

    یکی از مسائل بسیار مهم برای زندگی در فنلاند اطلاع از هزینه های زندگی در فنلاند و شرایط زندگی در فنلاند است.

    در واقع شما باید در این زمینه به مهم ترین مسئله یعنی مکان سکونت خود با دقت فکر کرده و به بررسی این شرایط بپردازید.

    در واقع شما هر روش مهاجرتی به فنلاند را انتخاب کرده باشید. باز هم لازم است تا در زمینه اسکان خود تحقیق کرده باشید.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top