اعزام دانشجو - تحصیل در فنلاند

  • ویزای تحصیلی در فنلاند

    1399/11/18 - 17:16:42
    ویزای تحصیلی در  فنلاند

    از پر طرفدار ترین حوزه های تحصیل می توان به تحصیل در فنلاند، بورسیه تحصیلی در فنلاند و ادامه تحصیل در فنلاند اشاره کرد. این کشور یکی از بهترین سیستم های آموزشی دنیا را دارد.  و دارای دانشگاه های معتبری است. در سال 2012 سیستم آموزشی این کشور به عنوان بهترین سیستم آموزشی دنیا معرفی شد. 

    ادامه مطلب ...
  • شرایط تحصیل در فنلاند

    1399/12/11 - 14:46:36
    شرایط تحصیل در فنلاند

    در حال حاضر بیش از 23000 دانشجوی بین المللی در حال تحصیل در فنلاند هستند. دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به فنلاند را دارند باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند که برخی از رشته ها در تعدادی از دانشگاه های کشور فنلاند. طرح گرفتن شهریه را از دانشجویان اجرا کرده اند و به ندرت دانشگاه هایی هنوز تحصیلات را به صورت رایگان ارائه می دهند.

    زبان تحصیل در دانشگاه های فنلاندی، سوئدی و گاهی هم انگلیسی است. تفاوت پلی تکنیک ها (دانشکده های مهندسی). با دانشگاه ها در کاربردی و حرفه ای بودن تحصیلات در آنها است.  شرط ورود به پلی تکنیک ها داشتن دیپلم حرفه ای و موفقیت در آزمون ورودی هر پلی تکنیک به همراه سابقه کار است.

     

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه های مورد قبول وزارت علوم فنلاند

    1400/11/17 - 16:18:21
    دانشگاه های مورد قبول  وزارت علوم فنلاند

    طبیعی است که هر دانشجویی قبل از اقدام به تحصیل در خارج (در کشور مورد نظرش) باید در مورد دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارد اطلاعاتی  کسب نماید. یکی از اطلاعات اولیه در مورد دانشگاه مورد نظرش این است که آیا آن دانشگاه در لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم قرار دارد یا خیر؟

    در ادامه مطلبمون در این پست می خواهیم لیست دانشگاه های فنلاند مورد تایید وزارت علوم 2021 را بیاوریم که احتمالا سوال خیلی از شما دوستان قبل از تحصیل در فنلاند می باشد.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top