خدمات مهاجرتی - آلمان

  • زندگی در آلمان

    1401/02/25 - 15:32:58
    زندگی در آلمان

    آلمان کشوری در غرب قاره اروپا است که از شمال با دانمارک، دریای شمال و دریای بالتیک، از غرب با فرانسه، از جنوب با سوئیس و اتریش، و از شرق با لهستان و چک  همسایه می باشد. همچنین آلمان دارای 357.121 کیلومتر مربع مساحت می باشد. (کمی کوچکتر از مجموع مساحت استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان) 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کار آلمان

    1401/02/25 - 15:34:02
    ویزای کار آلمان

    ویزای کار کشور آلمان با نام های ویزای (Blue card) کشور آلمان و ویزای جستجوی کار کشور آلمان (job seeker) از محبوبترین ویزاهای کاری در جهان می باشند. در حقیقت از آنجا که کشور آلمان دارای یکی از قدرتمندترین اقتصادهای جهان است ویزای کار کشور آلمان همیشه هواداران بسیاری داشته است. در ادامه مطلب که توسط کارشناسان امور مهاجرت موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر تدوین شده ،داده ها در رابطه با ویزای کاری کشور آلمان و شرایط گرفتن آن در سال 2022 تبیین گردیده است و تلاش شده تا پاسخ کاملی  برای پرسش های زیر گرداوری شود.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تحصیلی آلمان

    1401/05/01 - 17:53:54
    ویزای تحصیلی آلمان

    اخذ ویزای تحصیلی آلمان. برای بیشتر افرادی که قصد تحصیل و حتی مهاجرت به این کشور را داشته اند. سولاتی درباه قانون ها و شرایط این موضوع پیش آمده است. ما میخواهیم در این مقاله درباره مدارک مورد نیاز و شرایط زندگی و هزینه ها. در سال 2021 چند نکته را مورد بررسی قرار دهیم. اگر میخواهید ویزای تحصیلی آلمان را دریاف کنید.. این مقاله را تا پایان مورد مطالعه قرار دهید.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای سرمایه گذاری آلمان

    1401/02/25 - 15:34:26
    ویزای سرمایه گذاری آلمان

    سرمایه گذاری در آلمان، کشوری با اقتصاد قدرتمند : کشور آلمان با نام رسمی جمهوری آلمان در قاره اروپا قرار میگیرد. برلین پایتخت المان است که تقریبا همه شما ان را میشناسید. برلین یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد. آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک مرز مشترک دارد. در شرق با کشور لهستان و با جمهوری چک و همچنین با اتریش و سوئیس در جنوب مرز مشترک دارد. کشورهای فرانسه، لوکامزبورگ، بلژیک و هلند در غرب کشور المان واقع شده اند.

     

     

     

     

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی آلمان

    1401/02/25 - 15:35:26
    ویزای توریستی آلمان

    ویزای توریستی کشور  المان ویژه مسافرت های تفریحی برای مدت زمان محدود یا دیدار با فامیل و  اعضای خانواده می باشد. اگر قصد دارید برای تحصیل یا کار در آلمان اقدام کنید ویزای توریستی مناسب شما نیست . تالار شهر قدیمی در بامبرگ، قلعه شوسترین، بازار کریسمس نورنبرگ، جشنواره های مختلف، کلیسای جامع شهر کلن و بسیاری از مکان ها دیدنی  بجز اینها ، انواع آبجو و نوشیدنی ها، نان های خوشمزه و انواع غذاها، مهمان نوازی مردم این کشورو ...، از دیگر دلایل علاقه مندی بالای مهاجرین در سراسر جهان به دریافت این ویزاست که باعث شده فقط در سال2017 چهارصد و پنجاه و نه میلیون بازدید کننده به آلمان سفر کنند. با این وجود رفتن به آلمان راحت نیست و علیرغم اینکه آلمان با ورود بدون ویزا با تعداد زیادی از کشورها موافقت کرده ، هنوز کشورهایی وجود دارند که مردم آنها برای رفتن به آلمان نیازمند  به ویزای توریستی آلمان هستند، حتی برای مدت محدود. اگر شما می خواهید  برای مدتی کمتر از 3 ماه به آلمان برای دیدن اعضای خانواده یا دوستان و یا گشت و گذار  بروید، شما ویزای شینگن لازم دارید.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای ازدواج آلمان

    1401/02/25 - 15:36:11
    ویزای ازدواج آلمان

    ازدواج در کشورآلمان همیشه یکی از راه های مهاجرت به این کشور واخذ اقامت و تابعیت این کشور بوده است. طبق قوانین ازدواج در آلمان، قوانین مهاجرت به آلمان ازروش ازدواج این است که اگر شما به عنوان یک شخص خارجی با فردی که دارای تابعیت  آلمان است ازدواج کنید می توانید  اقامت این کشور را بگیرید و بعداز آن تابعیت کشور المان به دست اورید. ثبت ازدواج در آلمان به این صورت است که شما میتوانید  به نزدیک ترین دفتر های ثبت و اسناد درخواست دهید و پس از درخواست شما به دادستانی منتقل میشود و جواب آن به دفتر ثبت و اسناد ارسال می شود که مدت اعتبار آن تا 6 ماه قبل از ازدواج می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تولد فرزند در آلمان

    1401/02/25 - 15:36:45

    تولد در کشور آلمان و شرط های دریافت اقامت و تابعیت در کشور آلمان از روش تولد، در این متن  بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. چه شروطی برای دریافت اقامت آلمان از روش تولد در آلمان وجود دارد؟ امکان دریافت اقامت و تابعیت برای پدر و مادر نوزادان به دنیا امده در آلمان، وجود دارد؟ کشور آلمان، به عنوان یکی از کشورهای اتحادیه اروپا، از مقصدهای محبوب مهاجران خارجی محسوب می شود. که از جمله دلایل هواداران مهاجرت به المان، می توان به دارا بودن اقتصاد ثابت و قوی و امنیت بالای المان نام برد. برای مهاجرت به کشور آلمان و دریافت اقامت و پاسپورت این کشور روش های متفاوتی وجود دارد و تولد در آلمان یکی از این راه ها محسوب می شود. پس از مطالعه این مقاله و دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره راه مهاجرتی تولد در آلمان، می توانید با استفاده از مشاوره تلفنی رایگان ، موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر تصمیم گیری مناسب تری در مورد شروط و راه مهاجرت خود بگیرید.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تحصیلی آلمان

    1402/02/26 - 11:28:08

    شرایط اخذ ویزای تحصیلی آلمان  

    اولین و مهمترین شرایط اخذ ویزای تحصیلی آلمان، گرفتن پذیرش از دانشگاه های آلمان است. قدم دوم گرفتن پذیرش از کالج یا نهاد های دولتی وابسته به دانشگاه است. این به این خاطر است که این نهادها وظیفه ی آموزش زبان آلمانی و تدریس دروس پایه مرتبط با رشته ی آینده ی ما را دارند. به این نکته توجه کنید که اگر قصد یادگیری زبان آلمانی از پایه را داشته باشید و به این منظور بخواهید وارد آلمان شوید، سفارت آلمان برای شما ویزا صادر نمی کند. داشتن پذیرش از یک دانشگاه به این معنی نیست که شما اجازه ی تحصیل در آلمان را دارید. دانشجویان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا باید به سفارت خانه های آلمان در کشور خود برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان مراجعه کنند. همچنین ویزای توریستی و ویزای شنگن قابل تبدیل به ویزای تحصیلی نیست.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top