اگزمینر آیلتس کلمه ایی را استفاده می کند که معنی آن را نمیدانید

استاد حمیدی بعنوان یکی از با تجربه ترین و برترین اساتید آیلتس شیراز در این باره بارها بیان کرده اند که بهترین کلاس آیلتس و بهترین استاد آیلتس کلاس و استادی هستند که

بتوانند متقاضی آزمون آیلتس را با حقوق خود آشنا کنند و با این روش زبان آموز آیلتس با قدرت و آرامش خاطر بتواند در آزمون آیلتس چه در ماژول آکادمیک و چه در ماژول جنرال شرکت کند. از این رو استاد حمیدی در دوره های تربیت مدرس آیلتس ( TTC ) خود اساتید آیلتس شیراز را با حقوق داوطلبان آزمون آیلتس آشنا می کند .

درباره احتمال متوجه نشدن معنی کلمه در زمان برگزاری آزمون اسپیکینگ آیلتس استاد حمیدی چنین می گویند:

در صورتی که در حین اسپیکینگ در آزمون اصلی آیلتس معنای کلمه ایی را نفهمیدید، نگران نباشید! چون هدف از برگزاری آزمون شفاهی آیلتس تست کردن و ارزشیابی کردن قدرت و توانایی برقرار کردن ارتباط و مکالمه فرد است پس در حالت مکالمه روزمره نیز ممکن است که شرایطی بوجود بیاید که فرد معنی و مفهوم یک کلمه را متوجه نشود. در این حالت میتوانید از اگزمینر آیلتس ( ممتحن آیلتس ) بخواهید که معنی آن کلمه جدید را برای شما توضیح دهد.

 

مثال: 

 

Examiner: Do you wear a toque in the winter?

Test-taker: Huh? Could you repeat that please?

Examiner: Do you wear a toque in the winter?

Test-taker: What does toquo mean?

Examiner: A toque is a winter hat

 

 

دیالوگ بالا یک مکالمه طبیعی است که ممکن است در زندگی روزمره اتفاق بیفتد و ندانستن یک لغت بر نمره کلی اسپیکینگ آزمون آیلتس شما تاثیری نداشته باشد. 

 

 

دیگر مقالات مرتبط:

مقالات لیسینینگ
مقالات اسپیکینگ
مقالات ریدینگ

مقالات رایتینگ
مقالات عمومی آیلتس
نظرات و توصیه های امتحانی
نمونه امتحانات آیلتس سراسرجهان

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top