پاسخ به سوالهای شما در مورد کلاسهای آیلتس استاد حمیدی

کلاس آنلاین آیلتس استاد حمیدی بهترین دوره تخصصی آیلتس در ایران می باشد. که در ادامه این مقاله به سوالهای متعددی که متقاضیان شرکت در کلاسهای آیلتس استاد حمیدی بطور متداول از ما می پرسند پاسخ خواهیم داد. تا با این روش اطمینان خاطری برای متقاضیان این دوره باشیم و به ایشان این اطمینان را دهیم که کلاس آنلاین آیلتس ما با کلاس حضوری آیلتس ما و همچنین کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی ما با کلاس حضوری مکالمه ما در عملکرد و بازده هیچگونه تفاوتی ندارند و در هر دو سبک آموزشی استاد حمیدی درخشش خود و کارآمدی خود را اثبات کرده اند. 

آیا کلاس آنلاین آیلتس همانند کلاس حضوری آیلتس استاد حمیدی  جواب می دهد و ما با این کلاس ها می تونیم نمره دلخواهمون رو در آزمون آیلتس بگیریم؟

 بله تفاوتی در کیفیت یا مفاد کلاس آنلاین آیلتس استاد حمیدی با کلاسهای حضوری ایشان در دفترشان نیست. در هر دو صورت شما زبان آموز استاد حمیدی خواهید بود و موفقیت شما در آزمون باعث افزایش اعتبار برای استاد حمیدی خواهد بود. همچنین استاد حمیدی معتقدند که در برای رسیدن به نمره دلخواه در آزمون آیلتس حضوری یا غیر حضوری بودن کلاسهای آیلتس مهم نیست بلکه تعامل و ارتباط بین زبان آموز و استاد مهم می باشد. اگر این تعامل و ارتباط از هر طریق برقرار شود ( چه در کلاسهای حضوری آیلتس و چه در کلاسهای مجازی آیلتس ) نتیجه نمره دلخواه در آزمون آیلتس خواهد بود.  

 

آیا حتما باید بصورت آنلاین و یا حضوری در دوره های آیلتس استاد حمیدی شرکت کرد؟

خیر تمامی متقاضیان شرکت در دوره های آیلتس استاد حمیدی میتوانید بصورت ترکیبی در این دوره ها شرکت کنند، یعنی برخی جلسات کلاس آیلتس خود را بصورت آنلاین و برخی دیگر را بصورت حضوری در دوره های آیلتس استاد حمیدی شرکت نمایید. و این هماهنگی بین استاد حمیدی و زبان آموز انجام خواهد گرفت. بعبارت دیگر استاد حمیدی در تمامی طول دوره آموزشی خود سعی بر تسهیل این دوره ها دارند چون استاد حمیدی معتقد اند که برای موفقیت در آیلتس حتما نیاز به خانه نشین شدن و توقف کسب و کار نیست، بلکه شاغلین نیز می توانند با در نظر گرفتن شرایط کاری خود و یک برنامه ریزی دقیق به موفقیت در آزمون آیلتس دستیابند. 

از آنجا که دفاتر استاد حمیدی در شیراز واقع شده اند، آیا کسی از شیراز هم در دوره آنلاین آیلتس استاد حمیدی شرکت میکند یا فقط مختص متقاضیان آیلتس در تهران، دیگر شهرستانها و خارج از کشور است؟

جهت صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد حتی دانشجویان آیلتس در شیراز نیز در دوره های آنلاین آیلتس استاد حمیدی شرکت می کنند و از طریق نرم افزار اسکایپ برای شرکت در کلاس آیلتس بهره می گیرند. زبان آموزان با ورود به سایت رسمی استاد حمیدی و تنها با یک کلیک بر آی دی اسکایپ استاد حمیدی که در قسمت بالای تمامی صفحات وبسایت استاد حمیدی قرار گرفته است به راحتی در اسکایپ با استاد حمیدی ملاقات خواهند داشت و با این روش می توانند در کلاسهای آیلتس غیر حضوری، کلاسهای مکالمه غیر حضوری، جلسه تعیین سطح غیر حضوری، آزمون ماک آیلتس غیر حضوری و همچنین در هر گونه ملاقات دیگر با استاد حمیدی بطور مجازی و غیر حضوری شرکت کنند.  استاد حمیدی هم اکنون زبان آموزانی از شیراز، مشهد، اصفهان، تهران، کرج، شهر های شمالی ایران ، تبریز ، جزیره کیش ، شهرهای جنوبی ایران از جمله اهواز، بندر عباس، بوشهر و ... در داخل از کشور و همچنین متقاضیان آیلتسی از کشورهایی نظیر انگلستان، کانادا ، استرالیا ، نیوزلند، دانمارک، سوئد، نروژ، کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه، ترکیه، ایالات متحد امریکا و غیره از خارج از کشور دارد. زبان آموزان شیرازی استاد حمیدی از عفیف آباد، معالی آباد، پاسداران، قصر دشت، شهرک گلستان، صدرا، مرکز و حومه شیراز می باشند که به خاطر ترافیک شیراز، به صورت آنلاین در حال یادگیری مهارت های آیلتس هستند.

آیا با سطح پایین زبان هم میشه در کلاس آنلاین آیلتس استاد حمیدی شرکت کرد و مهارتهای آیلتس برای چه سطوحی کارایی داره؟ 

تمامی متقاضیان با هر سطح زبانی می توانند در کلاس های خصوصی آیلتس آنلاین استاد حمیدی شرکت کنند چرا که این کلاسها  از سطح فعلی زبان آموز شروع می شوند تا زبان آموز را به نمره مورد نظر در آیلتس برسانند. در واقع می توان گفت که استاد حمیدی دوره آموزشی خود را چه در دوره های خصوصی فشرده حضوری و چه در دوره های خصوصی فشرده آنلاین به دو قسمت تقسیم کرده که هر کدام از این دوره ها حدودا 3 ماه می باشند. در دوره ابتدایی که زبان آموز با سطح صفر و مبتدی شرکت خواهد کرد و به آن پری آیلتس ( Pre-IELTS ) گویند، زبان عمومی تدریس می گردد که این دوره با رویکرد و به هدف آیلتس و زیر نظر خود استاد حمیدی بهترین متخصص آیلتس صورت می پذیرد و دلیل حضور مستمر استاد حمیدی در این دوره اینست که وی معتقد است زبان عمومی مانند ریشه درخت می باشد و اگر ریشه قوی نباشد هرگز درختی بلند و تنومند نخواهیم داشت. دوره دوم کلاسهای آیلتس استاد حمیدی که دوره آیلتس ( IELTS ) نامگذاری شده است برای سطوح متوسطه و پیشرفته می باشد و در این دوره زبان آموز با تکنیکهای آیلتس آشنا می شود و آنها را بطور عملی و کاربردی در آزمونهای آیلتس ماک برگزار شده در طول این دوره یاد می گیرید تا در یک دوره فشرده آیلتس حداکثر چند ماهه در آزمون آیلتس با نمره مورد نظر به موفقیت دسترسی پیدا کند.

آیا باید برای یادگیری گرامر و لغات کلاس دیگری باید رفت؟ یا کتاب های دیگری را بصورت خودخوان مطالعه باید شوند؟

در یک دوره آنلاین و یا حضوری آیلتس با استاد حمیدی، هر آنچه زبان آموز برای نمره مورد نظر خود نیاز دارد با او کار خواهد شد و متقاضیان کلاس آیلتس حضوری و مجازی استاد حمیدی به هیچ کلاس یا معلم زبان ، آیلتس و ... دیگری نیاز نخواهند داشت.

لازم به ذکر است که یکی از کتابهای این دوره که توسط خود استاد حمیدی نوشته شده و از آن در تقویت واژگان ضروری آیلتس استفاده می شود کتاب SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION  استاد حمیدی می باشد که بعنوان برترین کتاب در زمینه آموزش لغات مهم برای آیلتس در ایران شناخته شده است.

البته باید متذکر شویم که استاد حمیدی در زمینه اسپیکینگ آیلتس نیز کتابی با نام SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION نوشته است که به سهولت می توان گفت در اسپیکینگ آیلتس معجزه می کند. همچنین دانشجویانی که فقط در یک مهارت آیلتس ضعف دارند یا نمره مورد نظر خود را کسب ننموده اند میتوانند در کلاس تک مهارت آیلتس استاد حمیدی شرکت نمایند مثلا : کلاس آنلاین اسپیکینگ آیلتس، کلاس آنلاین رایتینگ آیلتس، کلاس آنلاین ریدینگ آیلتس، کلاس آنلاین لیسنینگ آیلتس، کلاس آنلاین گرامر آیلتس، کلاس آنلاین واژگان آیلتس.

آیا تضمینی در کلاس آنلاین آیلتس وجود دارد؟

از نظر استاد حمیدی کلاس تضمینی و آموزش تضمینی هیچ معنایی ندارند بلکه دانشجو است که با تلاش و پشتکار خود می تواند موفقیت خود را در آیلتس تضمین نماید و معلم آیلتس حتی اگر بهترین استاد آیلتس هم باشد فقط 50 در صد می تواند در نتیجه آزمون آیلتس دانشجویان تاثیر گذار باشد. ولی برای اینکه دانشجویان استاد حمیدی از کیفیت و صحت برگزاری کلاس های آنلاین آیلتس استاد حمیدی اطمینان حاصل کنند،  هرگاه دانشجو به هر دلیلی مایل به ادامه کلاس نباشد، جلسات باقی مانده محاسبه و به راحتی به وی عودت  داده خواهد شد.

در صورت قطع و وصل شدن اینترنت هزینه پرداخت شده می کنم به دانشجو بازگردانده می شود؟

اگر در مواقعی که قطعی اینترنت بیش از حد باشد و به کیفیت کلاس صدمه بزند، جلسه جبرانی گذاشته خواهد شد. البته این به شرطی است که این مشکل از شبکه کلی اینترنت کشور باشد و اگر مشکل از سمت متقاضی آیلتس باشد پیشنهاد میشود که مشکل را در اسرع وقت حل نماید و ما هم در این امر دانشجو را کمک خواهیم کرد.

بهترین دوره آیلتس آنلاین کدام است؟ 

ما سال ها است که در آموزش آنلاین آیلتس تجربه داریم. کلاس آنلاین آیلتس ما با کلاس حضوری آیلتس ما کیفیتش برابر است. علاوه بر اینکه حتما از یک استاد کم تجربه آیلتس در شهرستان یا محله شما بهتر خواهد بود.

 

 

دیگر مقالات مرتبط:

مقالات لیسینینگ
مقالات اسپیکینگ
مقالات ریدینگ

مقالات رایتینگ
مقالات عمومی آیلتس
نظرات و توصیه های امتحانی
نمونه امتحانات آیلتس سراسرجهان

 

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top