آزمون زبان دولینگو

از جمله آزمون های زبان انگلیسی Duolingo می باشد. که یک آزمون آنلاین زبان انگلیسی است. و مثل آزمون های تاقل و آیلتس کامپیوتری چهار مهارت Reading, Listening, Speaking, Writing را مورد سنجش قرار میدهند. نکته جالب در مورد این آزمون این است. که اگر بتوانید پاسخ یک سوال را به درستی بدهید. سوال بعدی سخت تر و اگر اشتباه پاسخ دهید سوال بعدی آسان تر می شود. هزینه شرکت در این آزمون 49 دلار می باشد.

دلایل شرکت در آزمون زبان دولینگو چیست؟

   برعکس سایر آزمون های دیگر میتوانید. با سیستم کامپیوتر شخصی خود. این آزمون را انجام دهید. و هیچ کس نباید در اتاق شما حضور داشته باشد. و باید توجه داشته باشید شما مجاز به یادداشت برداری نیستید.

   مناسب بودن قیمت شرکت در آزمون به نسب سایر آزمون ها یکی از انگیزه های اصلی برای شرکت می باشد. که البته این موضوع در نظر گرفته می شود. که: (می توان در محیط منزل در این آزمون شرکت کرد) . باعث جذب شدن داوطلبان به این نوع از آزمون شده است.

  گزارش و کارنامه که وضعیت دقیق داوطلب را در هر یک از سطح ها مشخص خواهد کرد

  همانطور که میدانید تافل امکان ارسال رایگان کارنامه را به 4 مرکز آموزشی به طور رایگان می دهد این عدد برای آیلتس 5 کارنامه بوده و سپس به ازای هر کارنامه اضافی مبلغ 20 دلار باید پرداخت شود. این در حالی است که آزمون دولینگو برای ارسال کارنامه به مراکز آموزشی بدون محدودیت می باشد.

 

تفاوت آزمون دولینگو با آیلتس

در آزمون آیلتس  چینش سوالهای مانند دیگر آزمونهای استاندارد می باشد. با این حال که آزمون دولینگو تطابقی میباشد. و سطح سختی سوال بعد بر اساس درستی یا نادرستی پاسخ سوال پیشین می باشد.

 بلعکس آزمون آیلتس، نتایج آزمون دولینگو توسط تعداد بسیاری از مراکز آموزشی غیر قابل قبول است. برای همین قبل از آزمون از اینکه نتایج دولینگو توسط مرکز آموزشی مورد نظر شما قابل قبول است. مطمئن شوید.

 آزمون آیلتس متون طولانی داشته و در بخش های مجزا انجام می شود. آزمون آیلتس 2 فرمت آکادمیک و جنرال داشته. در حالی که دولینگو در سطح یک فرمت برگزار می گردد.

سوالات آزمون دولینگو شامل چه مواردی است؟

کامل کردن متن جای خالی در متن

توضیح نوشتن برای یک تصویر

ضبط کردن متن نوشته شد

 تایپ کردن جملاتی که می شنوی

 پاسخ به سوالات رایتینگ

 گوش دادن به گفتگو و انتخاب کلمه صحیح. و... .

در آخر دوباره تاکید می شود. قبلا از برگزاری آزمون برای خود باید بسنجید. این آزمون برای شما کاربردی می باشد یا خیر؟ و اینکه سایر موسسات دولینگو را قبول دارند یا خیر؟

 

دیگر مقالات مرتبط:

مقالات لیسینینگ
مقالات اسپیکینگ
مقالات ریدینگ

مقالات رایتینگ
مقالات عمومی آیلتس
نظرات و توصیه های امتحانی
نمونه امتحانات آیلتس سراسرجهان

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top