10 ویژگی یک کلاس آیلتس خوب

چه چیزی باعث می‌شود یک کلاس آیلتس واقعا موثر باشد؟ شاید بارها شما قصد شرکت در یک کلاس زبان انگلیسی برای شرکت در آزمون آیلتس IELTS یا دوره خصوصی آیلتس را داشته اید اما در مورد کیفیت آن مطمئن نبوده اید. شاید برای شما این سوال بوجود آمده باشد که از کجا باید بدانید که مدرس آیلتس شما با بالاترین کیفیت به شما آموزش می‌دهد؟ در این مقاله، ۱۰ ویژگی یک کلاس آیلتس خوب را استاد حمیدی به شما معرفی می کند تا قادر به تشخیص کلاس آیلتس خوب باشید.

در خصوص بهترین کلاس آیلتس استاد حمیدی اینچنین می گویند:

1- کلاس آیلتس خوب اهداف مشخص و واضحی دارد:

شما مهارتهای آیلتس را به خاطر دلیلی یاد می گیرید. پس شما به هدف نیاز دارید! تمرکز درس شما باید بر روی هدفی باشد. این بدین معنی است که یک استاد آیلتس خوب باید در ابتدای هر کلاس برای شما مشخص کند که چه هدفی دارد و در طول کلاس آموزشی چه چیزی را به شما آموزش خواهد داد. اگر کلاس شما بر روی هدفی خاص متمرکز نباشد، نهایتا شما چه چیزی خواهید آموخت؟

 

2- کلاس آیلتس خوب دارای فضای سرگرم‌کننده و انگیزه دهنده است:

آیا کلاسی که در آن شرکت می کنید، فضایی دارد که در آن احساس راحتی کنید یا اینکه شما را  به یاد روزهای دور ان دبیرستان می‌اندازد؟ آیا کلاس ها در زمانی برگزار می‌شود که شما بتوانید تمام انرژی خود را متمرکز یادگیری کنید؟ تمام این جنبه‌ها می‌توانند در افزایش یا کاهش انگیزه شما موثر باشند.

 

3- کلاس های برتر آیلتس بر فعالیت زبان آموزان متکی هستند:

در یک کلاس آیلتس خوب، حدود ۸۰ درصد زمان صحبت در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد. استاد باید فقط ۲۰ %  از زمان و یا حتی کم‌تر از آن صحبت کند. مدرس آیلتس شما باید صحبت‌های شما را طوری تنظیم کند که  از شما اطلاعات بگیرد و شما را وادار به صحبت کردن کند. به خاطر داشته باشید که شما باید در پایان هر کلاس خسته شوید!

 

4- کلاس آیلتس یک ارتباط شفاف بین درس ها و زندگی روزمره ایجاد می کند:

درس های شما باید بر روی موقعیت‌های روزمره در محل کار و در جامعه متمرکز باشد. مدرس آیلتس شما باید از نقش‌های سفارشی استفاده کند تا زبان را زنده کند و مطابق نیازهای شما آموزش دهد. باید یک دلیل روشن از نحوه و زمانی که می‌توانید از مهارت‌های جدید خود خارج از کلاس استفاده کنید، وجود داشته باشد. این به شما کمک می‌کند که با انگیزه بمانید و در مورد یادگیری هیجان‌زده باشید.

 

5- تصحیح فوری اشتباهات در کلاس آیلتس:

اگر  در کلاس آیلتس خصوصی شرکت می کنید، اشتباهات شما باید فورا تصحیح شوند. در یک کلاس آیلتس خوب اشتباه‌ات شما باید بلافاصله تصحیح شوند. بسیار مهم است که دوباره و دوباره اشتباهات را تکرار نکنید.

 

6- پاسخگویی و انتظارات بالا:

علاوه بر اینکه که کلاس آیلتس شما باید آزمون ماک آیلتس داشته باشد، پیشرفت شما باید به گونه‌ای ارزیابی شود که شما شاهد پیشرفت نمره خود در آزمونهای ماک جدید تر نسبت به آزمونهای قدیمی تر باشید. استاد آیلتس شما باید انتظار زیادی از شما داشته باشد و شما نیز باید انتظار زیادی از خودتان داشته باشید!

 

7- یکپارچگی دانش فرهنگی ومهارت‌ها:

یادگیری انگلیسی در مورد دستور زبان، دایره لغات و تلفظ نیست مگر این که شما بخواهید تنها برای نوشتن مقاله‌های دانشگاهی از این مهارت‌ها استفاده کنید. شما انگلیسی یاد می‌گیرید که قادر به ارتباط برقرار کردن باشید. برای موفقیت در مهارت‌های زبان انگلیسی، باید درک روشنی از مفهوم فرهنگ داشته باشید. اگر شما قرار است در مورد فرهنگ آمریکایی مصاحبه شوید و یا در ایالات‌متحده کار یا تحصیل کنید، یک دوره آموزشی عمیق‌تر فرهنگی می‌تواند مفید باشد، اما استاد آیلتس شما حداقل باید برخی از جنبه‌های فرهنگ آمریکا و نحوه جاسازی آن‌ها در زبان را به شما معرفی کند.

 

8- در کلاس خوب آیلتس استاد الهام‌بخش است:

فکر می‌کنید اگر استاد آیلتس شما الهام‌بخش شما نباشد، چقدر پیشرفت خواهید کرد؟ استاد شما باید یک سبک پویا، شخصیت جذاب و لحن مثبت داشته باشد. مدرس زبان انگلیسی شما همچنین باید تجربه تدریس مهارتهای آیلتس و سفر به خارج را داشته باشد. بدون حضور در خارج و یاد گرفتن یک زبان جدید، استاد شما احتمالا  نمی تواند شما و وضعیت شما را در سطح بسیار عمیق درک کند. پس در واقع برای انتخاب یک استاد خوب تنها داشتن مدرک دانشگاهی استاد مهم نیست بلکه شناخت استاد از فرهنگ کشور های مختلف انگلیسی زبان نیز بسیار مهم می باشد.

 

9- راهنمایی و آموزش برای یادگیری مهارتهای چهارگانه آیلتس:

بسیاری از کلاس‌ زبان انگلیسی حداقل ها را به شما آموزش می‌دهند. آنها دستور زبان، دایره لغات و عباراتی را که نیاز دارید با آنها ارتباط برقرار کنید را به شما آموزش می‌دهند. اما آیا آنها شما را به خوبی از طریق فرآیند یادگیری زبان هدایت می‌کنند؟ آیا مدرس آیلتس شما با این روش بهترین روش یادگیری زبان را به شما ارائه می‌کند؟ آیا او می تواند اینگونه پیشرفت شما و ترس از یادگیری انگلیسی شما را بررسی ‌کند؟ آیا او شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید؟ آیا او واقعا به پیشرفت شما علاقه دارد؟

 

10- استفاده از ابزارهای مدرن و کاربردی:

تکنولوژی همه جنبه های زندگی مدرن را تغییر داده‌است و آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست. در کلاسهای مدرن آیلتس زبان آموزان به طور موثری با فن‌آوری درگیر می شود و دانش خود را از طریق ابزارها به اشتراک می‌گذارد. مدرسان آیلتس باید با استفاده از فن‌آوری زبان آموزان کلاس خود را هدایت کنند و یادگیری را سرگرم‌کننده و موثر ‌سازند و بین زبان آموزان خود رقابت ایجاد کنند.

 

اکنون که ۱۰ فاکتور یک کلاس آیلتس خوب را می‌دانید، می‌توانید کلاس هایی را که در حال حاضر در آن شرکت می کنید را ارزیابی کنید. آیا کلاس زبان انگلیسی شما خوب است ؟ یا برخی از ویژگی ها را ندارد؟ شما در حال سرمایه‌گذاری زمان ، پول و انرژی قابل‌ توجهی برای یادگیری زبان انگلیسی هستید. شما استحقاق بهترین کلاس آیلتس ممکن را دارید! آیا باید تغییری ایجاد کنید؟ دوره فشرده خصوصی آیلتس تضمینی در شیراز در کلاسهای خصوصی و فشرده استاد حمیدی

 

دپارتمان آیلتس استاد حمیدی ( Hamidi English Language Department )، مأموريت خود را ارائه و گسترش دوره هاي آموزشي کلیه مهارتهای چهارگانه آیلتس براي گروه هاي سني مختلف، توليد و انتشار مواد آموزشي، برگزاري آزمون هاي ماک آیلتس، طراحي و اجراي دوره هاي تربيت مدرس، ارائه خدمات آموزشي به سازمان ها و مراكز خصوصي و دولتي مبتني بر استانداردهاي روز دنيا و متناسب با نيازهاي جامعه تعريف مي نمايد.

 

در کلاسهای آیلتس استاد حمیدی دوره های مختلفی از قبیل: دوره‌ آیلتس جنرال ( General IELTS )، آیلتس آکادمیک ( Academic IELTS )، آیلتس لایف اسکیلز (Life skills IELTS)، دوره مکالمه روزمره، تجاری، و همچنین مکالمه جهت مصاحبه در سفارت ارایه می گردند، همچنین قابل ذکر است که آموزش لهجه آمریکایی و همچنین بریتانیایی در دستور کار دوره های آیلتس استاد حمیدی می باشد.

 

در صورتی که تمایل به مشاوره با خود استاد حمیدی داشتید. از طریق شماره تماس  09164426113 یا 09039635025 با خود استاد حمیدی تماس بگیرید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top