ویژگی های یک کلاس آنلاین آیلتس

در این مقاله استاد حمیدی قصد بر معرفی ویژگی های یک کلاس آیلتس آنلاین خوب و موفق را دارد. تا بدین روش تمامی متقاضیان عزیز برگزاری آزمون آیلتس بتوانند در امر تصمیم گیری در رابطه با انتخاب کلاس آنلاین آیلتس در تمام شهرهای ایران با چشم باز و با اطمینان به انتخاب  صحیح خود، دوره آموزش آیلتس را از یک دوره فرسایشی به یک دوره سرشار از تجربیات شیرین و فراموش نشدنی تبدیل کنند.

این ویژگی ها را می توان در 9 دسته متفاوت طبقه بندی کرد:

  • مدرس خوب و با تجربه آیلتس
  • انتخاب کتاب مناسب برای تدریس و تقویت مهارتهای آیلتس
  • دسترسی به فضای کاربری مناسب و دروس در هر لحظه و هر جا
  • کلاس آنلاین با کلاس حضوری از نظر کیفیت برگزاری نباید تفاوتی داشته باشد
  • سیلابس ها و طرح های آموزشی مناسب برای دوره های آیلتس
  • تعامل بین کاربران و استاد
  • تمرین و کوییز برای درک هر چه بهتر مطالب
  • امکان ارسال سوال و دریافت جواب
  • نمره دهی به هر کدام از مهارتهای آیلتس بطور جداگانه ( each skill ) و همچنین معدل ( over all )
  • برگزاری آزمون ماک آیلتس بطور آنلاین با رعایت شرایط امتحان واقعی

 

چرا کلاسهای آیلتس آنلاین ما، بهترین کلاسهای آنلاین آیلتس در ایران هستند؟

همانطور که پیشتر توضیح داده شد برای شناخته شدن بعنوان بهترین کلاس آنلاین آیلتس باید ویژگی ها و شرایط برترین کلاسهای غیر حضوری آیلتس را دارا بود و ما پس از سالها کسب تجربه در امر آموزش و انتقال مهارتهای آیلتس توانسته ایم تمامی این ویژگی ها را در یکجا گردآوری کنیم و با برگزاری کلاسهای مجازی و غیر حضوری آیلتس، برای شما نوید حضور در یک کلاس آیلتس خوب را در منزل و یا محل کار شما به ارمغان بیاوریم.

 

  • مدرس خوب و با تجربه آیلتس ما استاد حمیدی می باشد

استاد حمیدی متخصص در امور آموزش و تربیت متقاضیان آیلتس با ساده ترین و جدید ترین روشها یادگیری مهارتهای چهارگانه آیلتس را برای متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس ممکن می سازد. استاد حمیدی یکی از مجرب ترین اساتید ایران و صاحب سبک در آموزش مهارت های آیلتس می باشد. دو کتاب SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION و SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION از شاهکار های این استاد ارجمند می باشند که قلمرو آیلتس و آموزش زبان انگلیسی در ایران می درخشند و داوطلبان بسیار زیادی در ایران از این کتاب برای موفقیت در آزمون آیلتس خود استفاده کرده اند.

 

  • انتخاب کتاب مناسب برای تدریس و تقویت مهارتهای آیلتس در کلاسهای آیلتس مجازی استاد حمیدی

​استاد حمیدی برای سطوح مختلف و نیاز های مختلف هر کدام از زبان آموزان خود 26 کتاب متفاوت را در برنامه آموزشی خود قرار داده که دو کتاب اصلی که در این دوره ها به تمامی زبان آموزان آموزش داده می شوند کتابهای خود استاد حمیدی می باشند که کتاب SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION استاد حمیدی متمرکز بر مهارت اسپیکینگ آیلتس می باشد و کتاب SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION متمرکز بر واژگان ضروری آیلتس که در راستای تقویت ریدینگ دوستداران شرکت در آزمون آیلتس می باشد. دانشجویان پس از اولین جلسه که به تعیین سطح اختصاص داده می شود با تمامی کتابهایی که در این دوره برای آنها تدریس می شوند آشنا خواهند شد. و لازم به ذکر است که کتابهای هر کدام از دانشجویان بر اساس سطح و نیاز با دیگری می توانند متفاوت باشند.

 

  • دسترسی به فضای کاربری منحصر به فرد و دروس در هر لحظه و هر جا با کلاسهای آیلتس آنلاین استاد حمیدی! بهترین جایگزین کلاس حضوری!

دوره های آموزشی آنلاین آیلتس استاد حمیدی هر روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب با استفاده از یک اینترنت ساده قابل دسترسی هستند و به همین دلیل بهترین گزینه یادگیری زبان و کسب مهارت در برگزاری آزمون آیلتس برای افراد شاغل یا افرادی می باشند که وقت یا امکان حضور در کلاسهای حضوری استاد حمیدی را ندارند. بسیاری از زبان آموزان از شهر های مختلف ایران با استفاده از کلاسهای آنلاین استاد حمیدی به راحتی حضور در کلاسهای استاد حمیدی را تجربه می کنند و با این روش به صورت فشرده و به بهترین نحو ممکن دوره آموزش زبان انگلیسی و مهارتهای آیلتس خود را با هدف کسب نمرات بالا در آزمون آیلتس سپری می کنند.

 

  • کلاس آنلاین آیلتس استاد حمیدی با کلاس حضوری آیلتس ایشان از نظر کیفیت برگزاری تفاوتی ندارند

دقیقا همانند کلاسهای آیلتس حضوری استاد حمیدی که شامل تعیین سطح اولیه، تدریس 26 کتاب، آزمونهای مکرر، انجام تکالیف، تصحیح تکالیف و نهایتا آزمونهای ماک آیلتس به منظور ارتقا نمرات هر مهارت ( each skill ) آیلتس بطور جداگانه می باشند، در کلاسهای آنلاین آیلتس استاد حمیدی نیز تمامی این پروسه ها در آموزش آیلتس نیز صورت می پذیرند.

 

  • سیلابس ها و طرح های آموزشی شگفت انگیز دوره های آیلتس استاد حمیدی

این دوره ها توسط خود استاد حمیدی با بهره گیری از تجربیات برترینهای آیلتس دوره های پیشتر این آزمون خلق شده اند که در دو بخش 1. دوره های مجازی آموزش زبان انگلیسی (  Pre-IELTS) و 2. دوره های مجازی آموزش مهارتها و تکنیکهای آیلتس (  IELTS ) برای متقاضیان آزمون آیلتس ارائه میشوند.

 

  • تعامل بسیار زیاد بین کاربران و استاد حمیدی

تصحیح و بررسی عملکرد داوطلبان حضور در کلاسهای مجازی آیلتس استاد حمیدی در تمام مراحل دوره آموزشی گواهی بر تعامل بسیار زیاد بین دانشجویان و استاد حمیدی می باشد. تصحیح دقیق تکالیف ارسالی از طریق ایمیل، رایتینگ و اسپیکینگ و پشتیبانی آموزشی دایمی استاد حمیدی بهترین بازدهی آموزش زبان انگلیسی و یادگیری مهارتها و تکنیکهای آیلتس را برای زبان آموزان ما به ارمغان خواهد آورد. و شعار استاد حمیدی همیشه این بوده است که، مسیر آموزش ما در کنار شما خواهند بود!

 

  • صدها تمرین و کوییز متعدد برای درک هر چه بهتر مطالب

در کنار محتوای آموزشی خارق العاده کلاسهای آیلتس آنلاین استاد حمیدی، هزاران تمرین در دوره های آموزشی استاد وجود دارند که به بهترین نحو به آموزش زبان انگلیسی و ارتقای نمره IELTS شرکت کنندگان در این کلاسها کمک خواهند کرد.

 

  • امکان ارسال سوال و دریافت سریع جواب از طریق برنامه های واتس آپ، اسکایپ و یا ایمیل

کاربران در هر بخش از درس میتوانند سوالات درسی خود را از طریق اپلیکیشن اسکایپ (  skype )، واتس اپ ( what’s app ) و یا ایمیل  ارسال کنند و در اسرع وقت از استاد حمیدی پاسخ دقیق دریافت کنند.

 

  • ویژگی بسیار جذاب کلاسهای آیلتس مجازی استاد حمیدی نمره دهی به هر کدام از مهارتهای آیلتس بطور جداگانه ( each skill ) و همچنین معدل ( over all ) می باشد.

کاربران دوره های آنلاین استاد حمیدی همانند زبان آموزان دوره های حضوری می توانند در هر لحظه با ورود به حساب کاربری خود در وب سایت رسمی استاد حمیدی نمرات خود را در هر کدام از چهار مهارت آیلتس بطور جداگانه و همچنین به شکل نمره معدل مشاهده کنند. دانشجویان برتر با نمرات برتر می توانند در صورت تمایل بعنوان کارآموز برای کسب تجربه هرچه بیشتر در دیگر کلاسهای استاد حمیدی شرکت کنند و با نظارت شخص استاد حمیدی دروس را به دانشجویان ضعیف تر تدریس کنند که این خود موجبات مرور و تسلط هر چه بیشتر آنها را فراهم می آورد و همچنین دانشجویان ضعیف تر نیز می توانند به دروس در حضور خود استاد حمیدی از زبان یک دانشجوی قدیمی تر و با تجربه تر نیز گوش دهند که در این روش هدف، تسهیل هرچه بیشتر آموزش و ارتقا درک مطالب برای دانشجویان می باشد. گاها دیده شده که، در درک و فهم مطالب استفاده از تجربیات دیگر دانشجویان به فرد کمک بسیار زیادی را می کند.

 

  • برگزاری آزمون ماک آیلتس بطور آنلاین توسط استاد حمیدی با رعایت شرایط امتحان واقعی

آزمونهای ماک آیلتس استاد حمیدی که در دو ماژول آکادمیک ( Academic ) و جنرال ( General ) هستند و همچنین آزمون شبیه سازی شده آیلتس لایو اسکیلز ( life skills ) استاد حمیدی همگی هم بطور آنلاین و مجازی و هم بطور حضوری برگزار می شوند. کیفیت برگزاری این امتحانات در سطح آزمون واقعی آیلتس می باشند که به سادگی می توان آنها را بعنوان بهترین آزمونهای شبیه سازی شده آیلتس موجود در ایران نامید. لازم به ذکر است که دانشجویان استاد حمیدی برای شرکت در آزمون ماک آیلتس نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ایی را ندارند و این آزمون برای آنها کاملا بطور رایگان برگزار می شود.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top