مقالات مرتبط - مهاجرت به آلمان

  • ویزای آوسبیلدونگ آلمان

    1402/01/15 - 14:20:06
    ویزای آوسبیلدونگ آلمان

    ویزای آوسبیلدونگ آلمان یکی از ساده‌ترین،‌ کم‌هزینه‌ ترین و پرطرفدارترین راه‌های مهاجرت به آلمان است. این سه دلیل باعث افزایش چشمگیر تعداد متقاضیان ایرانی دوره‌های اوسبیلدونگ آلمان شده است. به ویژه در سال‌های اخیر که به دلیل نوسانات قیمت ارز، شاهد دشوارتر شدن مسیر مهاجرت به خارج از کشوربوده‌ایم. دوره‌های اوسبیلدونگ آلمان که شبیه دوره‌های کارآموزی یا دوره‌های فنی حرفه‌ای ایران هستند؛ علاوه ذبر این که شما را برای ورود به بازار کار آلمان آماده می‌کنند، در بسیاری از موارد حدود ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو در ماه نیز به شما حقوق پرداخت می‌کنند. برای شرکت در این دوره‌ها  تنها مدرک دیپلم و سطح B1 زبان آلمانی لازم است.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تحصیلی آلمان

    1402/02/25 - 16:33:12
    ویزای تحصیلی آلمان

    یکی از بهترین مقصد های اروپایی برای تحصیل، کشور آلمان است. از همین رو با اخذ ویزای تحصیلی آلمان می‌توانید وارد این کشور شده و تحصیل خود را در رشته‌های مختلف آغاز کنید.

    ادامه مطلب ...
  • راه های مهاجرت به آلمان

    1402/07/05 - 14:28:25
    راه های مهاجرت به آلمان

    کشور آلمان یکی از پیشرفته ترین کشورهای قاره اروپا است. جمعیت المان حدود 81 میلیون نفر است . این کشور در همسایگی لهستان، فرانسه، جمهوری چک، اتریش، بلژیک، سوئیس و هلند قرار دارد. هر ایالت در کشور آلمان، دارای دولت و قوانین مستقل است و می‌توان گفت که این ایالات، تا حد زیادی خودمختار هستند. آلمان بزرگترین اقتصاد در اروپا را دارد . صنعت خودروسازی، از مهمترین صنایع کشور آلمان است. 

    طبیعت آلمان بسیار متنوع است و از دشت، جنگل و دریاچه های زیادی تشکیل شده است. بزرگترین شهرهای کشور آلمان به ترتیب برلین، هامبورگ، مونیخ، کلن، فرانکفورت و اشتوتگارت هستند.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت کاری به آلمان

    1402/07/08 - 14:27:58
    مهاجرت کاری به آلمان

    آلمان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت کاری است. کشور آلمان، کشوری صنعتی است که این امر سبب می شود بازار کاری بالایی در این زمینه فراهم شود. آلمان امکانات و تسلیهات لازم برای همه ی افراد ( آلمانی و غیر آلمانی) را فراهم می کند. کشور آلمان چهارمین اقتصاد دنیا را دارد و جایگاه بسیاری از شرکت ها و موسسات شناخته شده دنیا است. مهاجرت کاری به آلمان فرصت کار و سونت در این کشور را برای خارجیان فراهم می کند تا بتوانند در زمینه ی شغلی خود فعالیت کنند. صاحبان این ویزا بعد از ورود به آلمان، می توانند به مدت دو سال در این کشور کار کنند و احتمال تمدید این ویزا و بعد از آن ارائه درخواست برای دریافت یک کارت آبی آلمان (بلو کارت) اتحادیه اروپا یا سایر انواع مجوزهای اقامت نیز وجود دارد. 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای جاب سیکر آلمان- ویزای جستجوی کار در آلمان

    1402/07/09 - 15:03:05
    ویزای جاب سیکر آلمان- ویزای جستجوی کار در آلمان

    ویزای جاب سیکر(job seeker) یا جستجوی کار، یک ویزای نوع D برای اقامت طولانی مدت در آلمان (به مدت 6 ماه) برای یافتن کار است. این روش مورد توجه بسیاری از غیر اروپاییان از جمله ایرانیان قرار گرفته است و روشی محبوب برای ورود به آلمان است. این ویزا به متقاضیان این امکان را می دهد که در طی 6 ماه اقامت در آلمان شغل مناسب خود را پیدا کنند. ویزای جستجوی کار بهترین گزینه برای رسیدن به یک جاب آفر عالی در آلمان است. می‌توانید به آلمان سفر کنید و شخصاً با کارفرمای احتمالی خود ملاقات کنید. در این مقاله تمام تغییراتی را که در قوانین ویزای جستجوی کار آلمان ایجاد شده است و نحوه استفاده شما از این قوانین را شرح می دهیم.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top